søndag 23. januar 2011

Trenger noen råd.. ♥

 
Trenger noen råd1
 
God dag kjære bloggiser! ♥  Håper søndagen startet fint for dere alle. Har et lite problemet her, problemet er at lillesøster tydeligvis ikke syns det e noen gøy å ligge med bleie på. Så uannsett klær vi har på ho,nattdrakter av alle slag,bodyer osv.. så får hun av seg klærne og bleiene på & de fleste gangene ender det med at hun tisser i sengen. Vi skifter bleie hver kveld rett før hun går å legger seg,så bleien er helt ny. Hun tisser ikke mye iløpet av natten. Max 1-2 ganger virker det som. Lillesøster blir 2 år i februar,så syns kanskje det var litt tidlig med å slutte med bleie.
 
Noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre,slikt at jeg kanskje slipper å vaske & skifte sengtøy hver kveld? evt noen som har vært borti det samme..?
 
Nå er vasken ferdig,så nå skal jeg henge opp sengtøyet.
Ha en super søndag vidre! ♥
 
Klemmer fra Christina ♥♥
 

6 kommentarer:

  1. Hei. Hvordan er det med nattdrakt med glidelås? hvis du tar glidelåsen bak istedenfor fremme? Får hun den av da?

    Håper du får gode tips:)

    Ha en fin dag:)

    Klem Linn Tove

    SvarSlett
  2. Hei hei,
    sønnen her i huset sluttet på dagen like etter han fylte to år, jeg kjøpte to av-venningstruser på en nettbutikk og etter at han prøvde disse ville han ikke ha på seg bleie igjen, hadde et par netter med uhell i starten men disse trusene holder igjen ganske bra. Husker jeg rett var d på flinkmamma.no eller .com, er en stund siden nå men kanskje de finnes der ennå? ;-) Ellers så ville jeg også prøvd pysj med glidelåsen på ryggen først!
    Lykke til videre, klem fra Stine uten blogg ;-)

    SvarSlett
  3. Hej, vi körte också med sån heldräktspysj bak och fram, alltså glidlåset bak när vår lilla tjej gick igenom den fasen =) Funkade fint för oss. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Hei Det kan nesten høres ut som din lille jente er klar for å slutte med bleie:) Hvis ikke er vel mitt råd også å ta pysjen bak frem:) Men pass på at pysjen er så stor at den ikke blir stram over halsen. Masse lykke til!

    SvarSlett
  5. Hei Takk for koselig hilsen. Din engel er nok klar for bleieavvenning:-) klem Siv

    SvarSlett
  6. Sånn periode hadde vi med frøken også, det vi gjorde var å la ho ligge uten bleie, la ho tisse på potte før ho legger seg og når du legger deg så får du ho til å tisse igjen, og da skal det gå greit til ho våkner, har funket her og er jo aldri for tidlig med bleieslutt om ho ikke vil ligge med bleie, er jo verdt et forsøk da....
    klem victoria

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com