fredag 18. februar 2011

Bursdagsbarn & litt info..ღ

 
18 februar--2
18 februar--318 februar--4
 
God fredag alle sammen! ღ
 
Først og fremst vil jeg gratulerer lille prinsessa vår med 2 årsdagen som hun hadde i går. Tenk allerede 2 år har gått siden jeg så henne for første gang.
Din dag lille venn, vil du nok huske for alle gavene & søtsakene du får,vi som foreldrene dine vil huske dagen for den gaven vi fikk var deg ღ Vi elske deg ღ
Hun fikk seg gyngehest,noe hun ønsket seg. så der ble hun sittende & ikke bare bare å få henne i barnehagen..ღ
Vi feiret ikke noe i går,hele drømmefamilien her har hatt en form for influensa & vært slått ut. Enda er det noe som sitter igjen,så feiringen tar vi når formen bedre seg litt ღ
 
Også litt info,for ca 1 år siden kjøpte jeg domene via blogspot. Nå har jeg lenge tenkt på å begynne å blogge med wordpress. Det er uendelig med muligheter,og ikke minst man eier alt selv. Så det jeg har gjort er at jeg nå har flyttet domene (eller de holder på å flytte det),slikt at jeg kan få i orden bloggen min via wordpress. Dette vil ikke ha noe endring på bloggen,annet enn at designet vil forandre seg. Jeg kommer til å være meg & bloggen kommer til å være det samme. Innholdet vil også være det samme.
Jeg tror & håper ikke at dette skal ha noe negativ innvirkning på dere som leser,men er det noen som merker noe som er feil,ta gjerne kontakt.
Håper dere blir like glad for innlegget som kommer.
 
Nyt livet ღ
 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med vel overstått dag til lillesøster! Håper dagen var fin! Og gyngehesten var jo bare herlig

    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen!
    Vil bare si at jeg syns du tar så fine bilder, alltid koselig å titte inn her:)
    Har ingen som helst erfaring med wordpress, men det blir nok bra ;)

    Ha ei fin-fin helg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen til vesle gullet ditt, så skjønn på bildet med hesten. Våre to små frøkner er nokså jevngamle de da, min ble to i slutten av oktober :) *♥*

    SvarSlett
  4. Gratulerer med frøkna;)
    Så flott gyngehest ♥
    Ønsker deg og dine en fin helg, og god bedring!

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com