onsdag 16. februar 2011

En god onsdag i stuen.. ღ

 
God onsdag2
God onsdag3god onsdag4
 
.. med litt farger frisker det fort opp litt ღ
 
Først vil jeg takke for alle de fine & koselige kommentarene om rommet til lillesøster.. Det varmer i hjertetღ
  I kveld har mannen & jeg hengt opp sengehimmel der,så i morgen viser jeg dere sikkert det.. En prinsesse må jo sove på prinsesse vis ღ
 
Nå skal jeg kose meg under pleddet,med heklingen..Artig og prøve noe nytt..
Viser idag noen bilder fra sofakroken,mangler enda noen bilder som skal komme på veggen bak,men det kommer.. Har litt skrekk når det gjelder å lage hull i veggen.. Har du?
 
Ha en god kveld vidre ღ

4 kommentarer:

  1. Nydelig!!
    Du tar så fine og lyse bilder.
    Me like :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig blogg du har!<3 Herlige bilder og farger!

    Tar meg friheten til å legge meg til som følger, for vil gjerne komme på besøk igjen;)

    SvarSlett
  3. Veldig koselig stue og pikerom. Og å lage hull i veggen. Jeg bare fyller igjen hullene med akrylmasse el spakkel og maler kjapt over. Dunder i veg du hi hi.
    Men nå er det jaggu natta. Kommer tilbake.
    Kos blogg.
    God natta.

    SvarSlett
  4. Hei sann:)

    Du har det så koselig:) Kan skjønne at du kvier med å lage hull i veggen, iallefall om rommet er ny oppusset. Jeg er utrolig nøye til å begynne med og så går det bra:) Ideen om å ta akrylmasse i hullet og male over var genial, den skal jeg også bruke:))
    Ønsker deg en kjempe fin dag:)

    Klem Anita

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com