tirsdag 15. februar 2011

Noen bilder fra pikerommet i huset.. ღ


Pikerommet2
Pikerommet3Pikerommet4

.. deler med dere noen bilde av lillesøsters rom..ღ
Første gang lillesøster sov i storsengen sin på eget rom var i går natt. Hun sovnet ikke helt med en gang,men sovnet til slutt & sov helt til vi vekket henne i morges. Nå sover hun søtt i sengen på rommet sitt. Lillehjerte til mamma begynne plutselig å bli stor. Tenk bare 2 dager til,så er lilesøster 2 år. Tiden raser avgårde,men jeg er heldig. Heldig som får dele hverdagen sammen med en god mann & 2 herlige barn ღ

Var og kjøpte meg garn & heklekrok,så nå skal jeg prøve meg på å hekle. Strikke har jeg gjort før,men veldig lite hekling. Blir spennende å se hvordan dette går.

Hekler eller strikke du noe?

Ha en god tirsdagskveld



14 kommentarer:

  1. For en nydelig blogg du har Christina! Så flott hus og så fine unger. Du er flink med farger og med bilder!! :)

    SvarSlett
  2. Flinke lille jenta :-)
    Det er noen år siden mine var så små, koselig tid :-)
    Jeg har strikke mye opp gjennom åra, og nå driver jeg å hekler lapper til lappeteppe, det er litt langt fram enda men...... ;-)
    Brit Eva

    SvarSlett
  3. Så fint og koselig det ble på rommet! :) Jeg hekler ett teppe til babyen, håper på å bli ferdig med det før den kommer da. Hekling er enklere enn strikking, i allefall i mine øyne. Lykke til da;)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Så flott rommet ble! Heldig liten prinsesse du har! Jeg kan verken strikke eller hekle, men ser gjerne hva du lager :)

    Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

    SvarSlett
  5. Så flink lillesøster er da, noe spesielt når de klarer dette syns jeg.....og de blir så fort store.Kos deg med de herllige små.

    Ha en herlig kveld du også...klem fra Mona

    SvarSlett
  6. For et koselig rom til ei lite prinsesse! Fint fargevalg og søte detaljer! *smil*

    SvarSlett
  7. For et koselig jenterom:) Jeg prøver meg på strikking de få gangene jeg har tid til overs:)

    Klem

    SvarSlett
  8. Flott rom du har innredet:) Hun kommer nok til å trives godt der:)

    SvarSlett
  9. Så nydelig rom dere har laget til henne, veldig veldig vakre bilder:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  10. Så koselig blogg du har... å så nydelig jenterom... her må hun stor kose seg jenta di...

    Og deilige kaker du lager..

    ja jeg både strikker og hekler.. nå er det et bølgeteppe jeg hekler på..

    Lykke til med heklingen..
    Klemmer =))

    SvarSlett
  11. Kjempe koselig ♥ Tipper hun trives der;)

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Kjempe fint rom! Så søte gardiner, kan en få spør hvor du har kjøpt dem? Du er så flink til å lage et stilfullt og varmt hjem:)

    SvarSlett
  13. Hei Anonym! Tusen takk for koselig kommentar. Gardinen er bestilt på ellos.no De har i rosa & blå,så jeg bestilte både til lillesøster & storebrors rom.
    - Christina

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com