tirsdag 15. februar 2011

Sukkersøt tirsdag.. ღ

 
sukkersøt tirsdag2sukkersøt tirsdag3
 
.. kan jo ikke hoppe helt fra valentine`s day til en vanlig tirsdag.. Så da ble det en sukkersøt tirsdag.. ღ
Syns det er koselig å pynte med litt farger nå.. Disse søte skålene fant jeg på kremmerhuset. De kostet nå 29 kr. Da går det jo absolutt ann. Syns slike farger lyser opp hjemmet,å slike skåler kan brukes til så mangt.
Kjøpte også noe flere rosa ting til rommet til lillesøster,men det viser jeg i et annet innlegg. Var egentlig i byen for å finne sengehimmel til lillesøster,men det var ikke bare bare..Så får vel bare lete vidre.
 
Har du begynt å få litt vårlige farger inn i huset,eller er du enda på vinterfargene?
God tirsdag alle sammen!

8 kommentarer:

  1. Å så nydelige de var, jeg synes pasteller er kjempefint! Gratulerer med kuppene, og om det blri helt krise har jeg en himmelseng til jente i rosa tyll du kan få. Hun på 11 har ikke bruk for den lenger, hevder hun:-) Ha en finfin dag! Klem, Marianne

    SvarSlett
  2. Hærlige bilder som alltid:)

    Ha en fin tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Heisann! Takk for koselig kommentar på bloggen min:) Kjempefin side du har, jeg følger deg gjerne videre.
    Akkurat nå lager jeg kanelboller, så vi har en SøtTirsdag her også. Skal prøve sjokolademuffinsen med vanilje en dag, det virker helt genialt!

    Ha en finFin TiRsDaG:)

    SvarSlett
  4. Hei ☺
    Så fine bilder, og herlige farger. Gir ordentlig godfølelse!
    Her er vårfargene vært en stund nå, må liksom ha pasteller hele året bortsett fra jul

    Ha en flott tirsdag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  5. http://www.jysk.no/210/432/1929500/a/catalog
    Der har dem sengehimmel :)

    SvarSlett
  6. Så flotte skåler :) Har ikke fått inn så masse vårfarger i huset ennå, annet enn med blomster, men jeg har bestilt noen flotte kopper fra Green gate, som jeg gleder meg til Cathrine får inn...
    :) Susanne

    SvarSlett
  7. trenger din adresse for å sende deg mine aller første sangkort

    bentnymoen@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Vakre bilder og koselig blogg!! Deg skal jeg følge!
    GOD HELG! Hilsen fra bloggvenn Helle

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com