mandag 14. februar 2011

Happy valentine`s day ღ

 
Happy valentine`s day2
Happy valentine`s day3Happy valentine`s day4
Happy valentine`s day5
 
.. Her feirer vi ikke den dagen så veldig,men jeg har ønsket meg en bukett med roser.. Er ikke så mye som skal til for at jeg blir glad. En bukett roser & noen søte ord.. gjør hjerte mitt varmt ღ
 
Bildene over her tok jeg i morges av rosene jeg fikk av svigermor. Så fine enda..
 
Så om du feirer eller ikke,håper jeg du får en god mandag ღ
Happy valentine`s day
Klem Christina

3 kommentarer:

  1. Roser i sart lyserosa farge er bare nyydelig :) Ønsker deg en strålende Valentines dag :) Klem Linda

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av nydelige roser ♥ Så kos med litt blomster i heimen;)

    Happy Valentin ♥

    Klem Line

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com