tirsdag 22. februar 2011

Gamle barnesko.. ღ

 
gamle barnesko1
Gamle barnesko2Gamle barnesko3
 
. henger nå på knaggen i stuen ღ
 
Disse barneskoene er etter mannen min,når jeg var hos svigermor fikk jeg disse med hjem bland mye annet. Syns det er så koselig med slike gamle ting,spesielt når man kan se på tingene at de er preget av tiden.
 
Liker du gamle ting med sjel i?
- tenk vist enkelte ting kunne snakke.. tenk for noe fantastiske historier vi hadde fått hørt da ღ
 
ღ  Ha en god ettermiddag vidre,nå er det middagstid i drømmehuset ღ
 
 

7 kommentarer:

  1. Underbara skor!! och ännu bättre när det finns egna minnen med de, superfint! Kram Anna

    SvarSlett
  2. Æ e vel sånn ca litt over middels altfør gla i gamle ting, tel min kjæres store førtvilelse...han skjønne absolutt ikke ka æ ska me all den gamle "skitn". Hehe...
    Nydelie sko, ser han lille søte Tommy førr mæ stavranes rundt i di ja. E rart å tænke på at vi har vært så små at vi har passa så småe sko...
    Kos dokker masse!
    -klæm-

    SvarSlett
  3. Så SØTE de var ♥ Er så skjønt med slikt og pynte med, spesielt når de er fra familien;))

    De passet godt på knaggen;)

    Klem line

    SvarSlett
  4. Så skjønne sko. Jeg tror dessverre ikke en eneste barnesko har overlevd flytting og skilsmisse i mitt barndomshjem :-O

    Nydelig knaggrekke og hylle du har, kan jeg spørre hvor du har kjøpt de? Vi pusser opp gangen og jeg leter etter hylle med knagger, men synes de er altfor dyre...

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Litt for gla i gamle ting jeg også :) Noen må vel tro jeg er rar som drar i hus alle disse gamle tingene. Men det har jo sin sjarm og ikke minst sin historie! Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Ser vi har samme tanker om mye vi :) Har de første skoene fra mine barn hengende fram jeg også, slitte og hærlige. Så at Norgesglassene er tatt i bruk, kjempefint ;) Ønsker deg en fin uke, og gleder meg til å følge med på den fine bloggen din videre!

    SvarSlett
  7. Ååå, sånne sko har jeg også og nå vet jeg hva jeg kan gjøre med dem :-) Veldig fin og inspirerende blogg! Legger meg til som følger :-)
    *Hilde*

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com