onsdag 23. februar 2011

Inne i photoshophjørnet for tiden..

Ja,jeg er nok det.. Storkoser meg her i godstolen om kvelden & leker meg med bildene i photoshop.

I kveld har jeg tatt og prøvd meg på å lage bilder lag på lag. Jeg brukte bilde utav skoen som jeg brukte i innlegget før idag,klippet & ordnet på det,så tok jeg et annet bilde av rosene. Klippet og finpusset på de,og la det bilde opp på sko-bilde.

Det er kjempe gøy når du får til,og det er gøy og sitte på kveldene og prøve seg fram.

Hva syns du om den nye headeren?

Header til bloggen23 februar

4 kommentarer:

  1. Virkelig vakker heading! Veldig flotte bilder i innleggene under også:-)

    SvarSlett
  2. Jeg syns den var virkelig nydelig! Liker at den er så lys og enkel! Jeg har en headerkonkurranse på bloggen min, så om du liker å lage headere så er det bare å sende inn forslag. Jeg hadde blitt utrolig glad for et bidrag om det var noe i nærheten noe så enkelt og nydelig som denne :)

    SvarSlett
  3. Hei! Så fin header! Nydelig med den barneskoen og rosen! Jeg har ikke photoshop ennå, tror jeg må skaffe meg det, har lyst på en fancy header etter hvert ;)

    SvarSlett
  4. Ahhh jeg har lyst på PhotoShop også... dyrt? Vanskelig? Nydelig header . Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com