mandag 7. februar 2011

Give away hos drømmer om drømmehuset.. ღ

 
God mandagsmorgen kjære lesere! ღ Jeg velger å starte denne mandagen & denne uken med en give away. Jeg fikk en koselig mail fra en dame som jobber for Ramsign,de selger nydelige emaljeskilt på sin side. Ta en titt HER
 
Kun Ramsign tilbyr ekte gammeldags, hånd-sjablonlagde dørskilt med originalt design, fet blank emaljering, 30-års fabrikkgaranti, utmerket service, gratis levering og fornøydgaranti.
Jeg syns skiltene der inne er nydelig,å skal selv kjøpe et slikt et. Men her er tingen. Vist du hiver deg med på give awayen min kan du være den heldige som vinner et valgfritt skilt hos Ramsign.
 
Alt du trenger å gjøre er å kommentere på dette innlegget,eller skrive meg en mail på christinamari.paulsen@gmail.com
 
Ønsker du å følge min blogg eller linke til dette innlegget blir jeg veldig glad. Men det blir kun 1 lodd for kommentaren (evt maail).
 
Giveaway fra Ramsign Emaljeskilt1Giveaway fra Ramsign Emaljeskilt2
 
Disse bildene er hentet fra nettsiden til Ramsign. Så gå inn der & se deg rundt.
 
Gleder meg til å trekke en heldig vinner,for det som er gøy med bloggingen er å kunne gi tilbake noe til dere som lesere & kommenterer hos meg. 
 
Trekningen vil skje søndag 20 februar.
Ønsker alle en god mandag & en god start på denne nye uken ღღ
 
Klemmer fra Christina

49 kommentarer:

  1. Hei ☺
    Jeg vil såklart være med! Syns de skiltene her er så fine!!

    Ha en flott ny uke
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  2. Dette vil jeg være med på, synes det er så gøy med blogging. er ny i gamet så jeg føler meg heldig som får lov å se på dine fine blogg. Får masse inspirasjon fra deg. Ha en super fin uke.
    Klem Christina

    SvarSlett
  3. Ojj,ojj,ojj.. Dette må jeg være med på. Spennende. (ikke for å reklamere, men jeg har også en give away som pågår nå, hvis du er interissert. Det er arvegods som gis bort)

    Ha en fantastisk dag videre..Krysser fingre for at jeg er den heldige.

    Klem fra Bettine *Smil om øyet*

    SvarSlett
  4. Ønsker meg såå ett slik skilt så jeg prøver lykken her hos deg:-) Krysser fingre og tør:-)

    Ha en god mandag

    Klem Agnes

    SvarSlett
  5. Iler til og trekker 1 lodd:) Kjempefine de skiltene:)

    Ønsker deg ei fin uke med det samme:)

    SvarSlett
  6. Oii, så gøy!!
    Jeg vil gjerne være med :-))

    SvarSlett
  7. Hei sveis!

    Kjempefine skilt!
    Hiv mæ også med, med all den vinnerlykken æ har, hoho.

    Ha en fin mandag, Christina :)

    klems

    SvarSlett
  8. Jeg vil være med! Stilige skilt man kan vinne! :) Ha en flott uke Christina:)

    SvarSlett
  9. Gøy!! Jeg vil være med!!!

    SvarSlett
  10. Er såklart med på denne! ♥
    Tvi tvi! *♥*

    SvarSlett
  11. Å så genialt.Jeg har tenkt å anskaffe dørskilt for det har vi ikke ordnet enda :)

    Stilige var det også.Håpe håpe

    SvarSlett
  12. Tar 1 lodd jeg. I all beskjedenhet hi hi.
    Klem

    SvarSlett
  13. Heisann!! Slenger meg med på give awayen! Kven kan ikkje gjere det når det er desse lekre skilta som "premie"??

    SvarSlett
  14. Nu har æ sikla på di skiltan dær lææææænge, og prøvd mæ på div. give awaya...men lykken har ikke vært på mi sia, så nu prøve æ ennu en gang. Dæm e jo så fin, har så løst å ha et sånn me navnan vårres på atme ytterdøra. Har bodd hær i snart 6 år å ennu ikke knødd oss tel å skaffe dørskilt, så d e jaggu mæ på tide.
    Så da krysse æ alt æ har av fingra å tær! ;o)
    -klæm-

    SvarSlett
  15. De skiltene er så lekre! Håper jeg har lykken med meg :-) Ha en super uke!! Mvh Marianne O

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med på give-away:) Nydelige skilter:)

    klem jennifer

    SvarSlett
  17. Jeg blir veldig gjerne med og prøver lykken;)
    De skiltene er kjempefine ♥

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  18. Blir veldig gjerne med på dette, alltid spennende, og skiltene er kjempelekre.

    SvarSlett
  19. Heihei:)

    Blir gjerne med, er så fine disse skiltene♥

    Klem Anita

    SvarSlett
  20. hei jeg vil så klart være med... ser på siden din hver gang du oppdatererer. Veldig delikat og fin

    Klem

    SvarSlett
  21. Ja takk, jeg er med. Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  22. Hei!
    Vet ikke helt hvordan jeg havnet her... men aldri vært hos deg før, også har du give away!!! Flax!
    Jeg blir med :)
    Nå skal jeg kose meg med å titte mer på bloggen din :)

    Klem Anette (som også har give away ;)

    SvarSlett
  23. Fine skilt! Denne er jeg med på :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  24. Klart jeg hiver meg med på give-awayen. Skiltene deres er jo råflotte, og ikke minst kule.

    Håper på vinnerflaks inne hos deg og din flotte blogg :)

    Klem Tina

    SvarSlett
  25. Jeg prøver gjerne lykken! :) Nydelige skilt! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  26. Ønsker meg veldig eit dørskilt til huset vårt :))))

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  27. Jeg prøver lykken!! Koselig blogg du har, jeg er en ivrig følger!!

    SvarSlett
  28. Har hatt lykke hos deg før, så prøver igjen jeg ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  29. Jeg synes slike skilt er så fine, så her hiver jeg meg med :o) Ønsker deg en fin-fin uke!

    SvarSlett
  30. eg hiver meg med eg og!

    Skulle gjerne hatt eit flott skilt til den skinnende nye døra mi i borettslaget.

    For ein flott blogg, eg legg deg til i følger-lista mi også eg:)

    SvarSlett
  31. Hei hei.

    Nydelig blogg du har -er innom deg hver dag.

    Er med ¨på give away:)

    Hilsen
    Gerd Kr.
    g-kr-my@online.no

    SvarSlett
  32. Blir gjerne med på trekningen, de skiltene er kjempefine!!

    Helt enig, de bøkene over her er kjempeinspirerende!! favoritter!!

    klem

    SvarSlett
  33. De skiltene er bare sååå fine!
    Jeg prøver lykken og blir superglad om et skilt havner hos meg:)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  34. Jeg vil gjerne være med i trekkning, skiltet hadde vært perfekt på huset vi bygger :) Jeg blogger om husbygging steg for steg og en del interiør innimellom familieliv. Kom gjerne innom min nokså nye blogg :)

    SvarSlett
  35. Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din,.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  36. Hei! Vil gjerne være med på trekning!

    Ha ei fin uke!
    :-)

    SvarSlett
  37. Å jeg som driver å titter på disse skiltene og lurer på om jeg skal bestille nå eller etter fasadene er rehaliltert.. Hadde passet perfekt med akkurat det skiltet til høyre da vi bor i nr 6;)

    Ha en fin dag søta!

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne prøve lykken:)

    De skiltene er så nydelige, og hadde vært flott på nyhuset!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  39. Eg vil gjerne vinne !:)
    Fant ikkje kommentaren min her, så eg skriver en til eg :D Hehe

    Klem

    SvarSlett
  40. Kjempefin blogg du har - som jeg er innom hver dag! Håper jeg vinner et fint skilt :-) Hilsen Martine

    SvarSlett
  41. silliuz_91@hotmail,com9. februar 2011 kl. 01:56

    Såklart vil jeg ha et skilt! :D Hurraa! prøvd meg på mange slike give-aways tidligere med samme skilt, men har liksom ikke hellet med meg... Får prøve her da!!!:)

    SvarSlett
  42. Vil gjerne være me :D
    Ønske mæ ett sånnt!
    Har forresten give away fra Ramsign hos mæ å ;)

    (om du ikke allerede e me)

    Klæm

    SvarSlett
  43. jeg meleder meg på:) Så stilige skilt:) Ha en fin dag:)
    Klem Linn Tove
    linntove1980@yahoo.no

    SvarSlett
  44. Åh, disse skiltene er så utrolig fine!
    Jeg har fakisk også en give away fra Ramsign på gang for tida, men jeg kan jo ikke vinne hos meg selv. ;-) Så da prøver jeg lykken hos deg, og du må selvsagt veldig gjerne ta en tur innom min blogg og ta et lodd også.

    SvarSlett
  45. Hei Christina

    Dette vil jeg også være med på, de skiltene var kjempefine:)

    Takk for den flotte bloggen du har med masse inspirasjon:)

    Ha en god helg!

    SvarSlett
  46. Hei!

    Jeg vil gjerne være med.

    Første gang jeg er innom bloggen din, og her likte jeg meg meget godt. Hadde tenkt å legge igjen en hilsen her lenge før jeg kom ned til dette innlegget.

    Så utrolig skjønt å lese om din meget omtenksomme sønn. Han vokser nok opp til å bli en flott gutt/mann.

    Klem Pink lady

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com