mandag 7. februar 2011

Inspirerende interiørbøker ღ

 
Inspirerende interiørbøker1
 
God kveld kjære lesere! ღ
Så moro & se at så mange ønsker å være med på give awayen min. Har du enda ikke meldt deg på & ønsker å vinne et emaljeskilt fra ramsign,så kan du trykke HER ,skriv en kommentar så er du med i trekningen.
 
Jeg bestilte her om dagen 2 bøker fra CDON,de var satt ned i pris & frakten var på 29 kr. Da måtte jeg bare slå til.
Bøkene er på svensk,damen som har skrevet disse bøkene heter Anna Ørnberg. Nydelige bøker som jeg absolutt anbefaller på det varmeste. Jeg koser meg med de hver dag,å blir absolutt ikke lei av å se i de. De gir meg masse. Så for deg som liker shabbychic,lyst & landlig. Ta en titt!
 
Mannen holder på oppe med å legge gulvet. Tror det blir kjempe fint. Så i morgen blir listene lagt. Så da kommer det bilder. Gleder meg til å starte innredningen.
 
Hva gjør du i kveld da?
 
klemmer fra Christina ღ

1 kommentar:

  1. For et supert tips.... disse er nå på vei til meg også ;) ha en super tirsdag. Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com