tirsdag 8. februar 2011

Det å få være mamma er en drøm..ღ

 
Det å få oppleve å være mamma er nok det største som finnes. De to herligste ungene som gir meg så masse i hverdagen min av glede & takknemmelighet. Ingen hverdag er lik,men gud så mye glede de gir i den hverdagen. Alltid et smil,den glede de viser når de kommer hjem fra barnehagen & den største klemmen de gir. Dette er slike ting som gjør hjerte mitt varmt.
Lillesøster viser stor interesse for “babyen” hennes for tiden. Hun triller tur,mater,synger & ligger sammen med henne når babyen skal sove. Artig å se hvor tidlig de egentlig utvikler evner som dette.
 
Tenkte å fortelle en liten ting om storebror idag. Storebror har alltid vært en veldig omtenksom gutt. Han tenker ofte på hvordan andre har det,å ser helst at alle rundt han har det bra. Helgen som var,storkoset han seg hos foreldrene mine. Alltid stas å være på besøk hos beste & mormor. Når kvelden kom,å han skulle legge seg her hjemme,hørte jeg plutselig gråt fra rommet hans. Jeg sprang opp,for å så høre hva det var. Han var så lei seg,var så vidt jeg fikk trøstet han. Da kunne han fortelle at beste & mormor var alltid så snille med han,ga han ting,de gjorde ting med han osv.. Å nå lurte han på hvordan han skulle kunne gjøre noe for de. Han måtte få gitt noe tilbake til de,han måtte vise at han satt pris på de.  Det endte med at vi måtte ringe beste,for å få han til å forklare han at det var nok at han bare var på besøk,det gledet de masse.. han trengte ikke gjøre noe mer enn det.
Storebror slo seg tilro den kvelden,men spørsmålene om det dukker stadig opp.
Storebror overrasker meg stadig i tankemåten hans,å at han på bare 5 år kan tenke slik.. ja,de viser bare at tankene surre der også. Det er ikke alltid bare lek & moro.
 
Jeg elsker mine 2 herlige gull,de gjør dagen & livet mitt komplett ღ
 
Håper alle dere som titter innom har en fortreffelig kveld!
- har du ikke meldt deg på give awayen der du kan vinne et emaljeskilt fra ramsign,kan du gjøre det HER.
 
Klemmer fra Christina
 
 

7 kommentarer:

  1. For en nydelig historie! Man skal aldri undervurdere barn - det er sikkert. Jeg har ikke barn selv enda, men jeg jobber som pedaogisk leder i barnehage, og barn slutter aldri å glede, forbause eller røre meg. Fantastiske små menneskene:)

    Ha en fortsatt fin kveld,

    klem Jennifer

    SvarSlett
  2. For noen herlige barn du har!
    Og den historien var skjønn♥

    Vi er heldige som får være mammaer ja♥

    Ønsker deg en flott kveld!

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  3. Gud så herlig å lese !:) Så skjønn !
    Ønsker deg en god kveld !:)Venter i spenning på giveawayen :D
    Klem

    SvarSlett
  4. For en nydelig historie, for en omtenksomhet fra lillegutt.....
    Ja, det å være mamma er det største....klem fra meg

    SvarSlett
  5. For en skjønn gutt du har, omtenksom og tankefull :) Jeg har alltid behandlet barna mine som kloke små mennesker fra den dagen de ble født, ikke noe babyspråk her i gården, og opplever at når de blir tatt på alvor så tar de selv vare på andre i tidlig alder også, herlige er de! Det å være mamma er en stor gave, og vi er virkelig heldige! *♥*

    SvarSlett
  6. SÅ skjønn Sondre e! Han e en skikkelig godgutt <3

    Klem til han fra gudmor.

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com