onsdag 9. februar 2011

Oppdatering fra lillesøsters rom.. ღ


oppdatering på lillesøsters rom2

God onsdag! ღ

Bare innom med et par bilde av lillesøsters rom. Det går fremover,men et rom var vel ikke byggd på en dag.. har jeg hørt.
Men vi har fått opp veggene,taket,gulvet & gulvlistene. Det som mangler nå er taklister,hjørnelister & foring rundt vinduet. Så jeg vil tippe at innen denne uke er omme er lillesøster klart til å flytte inn.
Veggene er malt i letthet & gulvet er grålig. Må ha et lyst gulv der inne,i og med at det bare finnes et lite vindu..

Deilig å begynne å få ting i orden. Ingenting er så godt som når man ser framgang i huset.
Både mannen & pappaen min har vært super,å gjort kjempe masse. Der dette rommet er,var det før gang & trappenedgang til 2 etasjen. Så mye har blitt gjort!

Lillesøster er hjemme sammen med meg,stygg hoste & ikke helt i form.
Jeg skal gå å ordne meg mens lillesøster sover,så er det tid for bursdag hos tantegullet mitt.

Ønsker alle som titter innom en super onsdag!
- Tven vår sluttet plutselig å virke i går,skjermen ble plutselig svart. Så den er sendt til fauske nå,håper den ikke blir så lenge borte.. Så håper denne onsdagen blir fin her og,velogmerke uten tv ღ

3 kommentarer:

  1. God bedring til veslejenta, det går i en skrallende hoste hos oss også, vært hjemme med Gullet i 3 dager nå. Kjedelige greier. Ser ut som rommet blir kjempefint, fint med lyst gulv. *♥*

    SvarSlett
  2. Hei Christina!!

    Så fint rommet til Isabella blir, behagelige farga og flott lyst gulv. Blir artig å se når ho e "flytta" inn med møbla og ting :)

    God bedring til snuppa <3

    klems

    SvarSlett
  3. Jeg har valgt deg ut som ukens blogg på bloggen min. Grunnen til det er at jeg liker tipsene du gir, bildene du tar og interiør stilen din.
    Ha en fin onsdag! :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com