onsdag 9. februar 2011

Noen nye t-lysholdere fra Lene Bjerre.. ღ

 
.. ble med meg hjem etter en liten tur på Nicolines verden idag.
 
Nye Lene Bjerre tlysholdere2
 
Syns både fargen & mønstret på disse t-lysholdene er nydelige. Å de gir en slik god stemning når man tenner lyset. Tror nok jeg må tilbake dit og kjøpe noen flere.. i kanskje en annen farge da.
På Nicolines verden har de også fått masse nytt fra Green gate. Tror jeg må innom å handle litt nytt der til green gate serviset mitt.
Heldigvis for meg,har jeg jo snart bursdag ღღ *hint hint *..
I ettermiddag var vi i koselig bursdagsselskap for mellomste tantegullet mitt. Tenk,tenåring allerede. Tiden flyr!
Nå sitter jeg & mannen i sofakroken,det er stilt uten tven.. hihi,men vi har det så koselig likevel.. ღ
 
Ha en god kveld vidre alle bloggvenner ღ
Klem Christina

4 kommentarer:

  1. Kjempefine var de ♥ Er så koselig med slike små lysglass;)
    Kos deg i armkroken ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Deilig farge og :)
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  3. Kjempefine lysglass. Lett å la seg friste av Greengate også.
    KLem

    SvarSlett
  4. Hei ☺
    Disse var virkelig nyydelige! Og så herlig farge da

    Ha en flott dag
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com