søndag 13. februar 2011

Nydelig morsdag & litt bilder fra jenterommet.. ღ

Nydelig morsdag2
nydelig morsdag3nydelig morsdag4
nydelig morsdag5

God søndag alle sammen! ღ

& ikke minst god morsdag til alle flotte mammaer der ute ღ

Vi tilbringte flere timer utedørs i forrmiddag. Et nydelig vær med solskinn,blå himmel & ca – 8 grader. Et nydelig vær.
Viser noe små bilder fra jenterommet,å ikke minst første bilde av ei kjempe glad lillesøster som får leke på sitt eget rom for første gang. Kan tro det var noen stolte øyner & et stort smil på jenta.
Så artig å se glede i små barneøyner,for gleder som kanskje er små for oss,er veldig store for dem.
Rommet er vel egentlig langt fra innredd ferdig,men er artig å se at det begynner å ligne på et rom til ei lita prinsesse.

Håper alle mammaer der ute har hatt en fantastisk flott morsdag så langt..
Nå skal middagen ordnes,så skal vi kose oss vidre med lek & moro.

Klemmer..

Pssst,sender en stor & god klem til verdens beste mamma. Som alltid stiller opp & er der for oss. Kjempe glad i deg,mammaen min ღ



4 kommentarer:

  1. Ja,jammen kan lillesøster være stolt.
    Det ble veldig fint da!
    God morsdag!
    Savner mamman min spesielt i dag!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Koselig og søtt barnerom. Kan tenke meg at lille tulla de er fornøyd. Og muffinsene dine så gode ut.

    SvarSlett
  3. Så flott det ble. Skjønner godt at den lille prinsessa ble kry:-)) Dere er heldige som har kunnet nyte fint vær ute i dag. Her har det vært snøvær og kuling - skikkelig kaldt.
    Ha ne flott uke

    Klem

    SvarSlett
  4. Fint rom :) Så nydelig den bilen var!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com