lørdag 12. februar 2011

Idag har vi baket ostehorn.. ღ



Ostehorn til lørdagskos2

.. de ble nydelige ღ

Så godt å kunne kose seg med noe ekstra,så da ble det horn fylt med ost.
Skal bake noe flere til uken,men da skal jeg fylle de med skinken også & noe med tacokjøttdeig. Tror det også kan bli snadder.
Også er jeg jo så kjekk,at jeg har baket ostehorn som mann & barn kan komme med på senga til meg i morgen.. thihi.. ღ

Nå,skal jeg ta med meg vaskefillene opp en etasje & vaske ned soverommet til lillesøster,for nå har mannen gjort det ferdig!.. jippi,flinke mannen min ღ

Så blir det biff i kveld,med potetbåter & en nydelig saus til.. Mm,gleder meg allerede!

Hva har dere gjort idag da?

..- blir baking av sjokolademuffins med vaniljefyll i senere også.. Mm,tror det kan bli godt.. (et ønske fra mannen).

God lørdag vidre til alle dere som titter innom
Klemmer


9 kommentarer:

  1. Nam nam det så godt ut:) Flink du er.
    God lørdag:)

    SvarSlett
  2. Fikk virkelig vann i munn her nå! Hadde vi bodd litt nærmere hverandre tror jeg jammen du hadde fått kaffe-besøk :-) Ha en deilig lørdagskveld og en fin morsdag i morgen
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært -
    her har jeg vært bøyd over pensumlitteratur til eksamen på mandag. Glær mæ te klokka blir 4 mandag. Blir nok ikke noe morsdagsgave på meg i morgen - kailln er dårlig, og har fått beskjed av meg å holde seg heime. Men det bli kanskje en overraskelse når han blir kvitt den hersens omgangssyken..Ha en fin kveld..
    mj

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Det høres herlig ut!! Og veldig lurt med tanke på i morgen tidlig ;-)

    Så deilig at rommet er ferdig :) Gleder meg til å se bilder! Vi har hatt besøk av tapetsereren på storesøstersrom i dag, men han ble ikke helt ferdig desverre(kommer tilbake på tirsdag - Gleder meg stort!!)

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  5. Så flink du har vært:). Tittet egentlig bare innom for å ønske deg en god helg:) Kos deg på morsdagen, kanskje med frokost på sengen;))

    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Heisann! Utrolig koselig blogg du har! De hornene såg bare utrolig gode ut! Fikk vannsmak i munnen jeg:) Ønsker deg en god helg! Klem

    SvarSlett
  7. Så deilig med hjembakst :). Liker også ostehorn,, og har det liggende i fryseren. Trenger snart ny ladning :).

    Bloggen din er kjempeflott!

    Idag har jeg jobbet med innlegg til bloggen,, fra bryllupsdagen vår for en uke siden. Ta gjerne turen innom å se hvordan den var :).

    Nyt kvelden. Klem :)

    SvarSlett
  8. Ja en ting er sikkert,at kose dere det kan dere i Drømmehuset :o)
    Alltid så koselig å stikke innom din lune fine blogg!
    Ønsker deg en deilig morsdag!
    Setter pris på deg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  9. Mmmm...de så gode ut!!Håper du fikk servert noen på senga i dag:-)
    Skal si du er flink:-))
    Så gøy å innrede "nytt" soverom.
    Synes den nye headeren din ble knall fin. Utrolig flotte roser.
    Ha en riktig fin morsdag
    Klem fra Janne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com