fredag 11. februar 2011

En helg fylt med.. ღ

 
 
.. godsaker ღ
 
Tenk,vi skal hedre alle mammaer rundt omkring samtidlig som vi skal feire kjærligheten over hele verden… ღ
Når en slik helg kommer,må man jo bake litt. Tenkte å bruke morgendagen til å bake litt.. Å nå surfer jeg internett etter inspirasjon. Har forsåvidt ikke så mye annet å gjøre. Tven er jo på reprasjon,så da blir man gjerne sittende med dataen på fanget.
 
Så,hva skal du bake for noe til helgen? Eller kanskje du allerede har bakt.. isåfall hva?
 
Prøvde meg på en ny header,syns egentlig den ble litt fin jeg.. Si gjerne din mening,da blir jeg SÅ glad vettu ღ
 
Ha en god kveld vidre da ღ
 
Klem
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Ja dette blir en koselig helg!
    Må vel bake litt jeg og!
    Heldigvis ferdig med kjøkkenmalingen!
    Headeren din var nydelig må jeg si!
    Du har en veldig fin layout på bloggen!
    Ha en fin helg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Kjempefin header :)
    Litt for liten tid til baking denne helga desverre, mye å gjøre i blomsterbransjen til morsdag :)) Så jeg har juksa litt og kjøpt kake til mamma :))
    Lykke til med bakinga :))
    -og ha ei god helg :)
    -synnøve-

    SvarSlett
  3. Dette skal bli en herlig helg ja ♥ Jeg bakte en haug med boller i dag, men de er søren meg borte ALLE sammen! Her er vi veldig bolleglade og når ungene i tillegg har med seg en skokk med venner hjem fra skolen, ja, da får bollene vinger ♥ Men det er jo bare koselig det, får heller bake flere i morgen;)

    Ellers så blir det nok den tradisjonelle marsipankaken med "til mor" på, ferdig kjøpt hos baker'n - jeg kan nemlig IKKE bake kaker!

    Ha en herlig morsdagshelg - nyt den og kos dere masse;)

    Kjempefin header!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Likte den nye headeren kjempegodt! :D
    Jeg flyttet ut hjemmefra for 1,5 år siden så blir nok ikke noe baking i helgen. Hadde jeg fortsatt bodd hjemme så hadde nok mamma fått pannekaker til frokost og muffins litt senere på dagen. Skal nok bake brownies til kjæresten på mandagen da.
    HA en fin helg videre :D

    SvarSlett
  5. Flott header! :)

    Jeg skal lage sjokolade.

    Ha en flott helg! :)

    SvarSlett
  6. Den nye headeren er jo bare deg; med gullet, roser som du elsker og noe av ditt nydelige interiør! Blir nok ikke noe baking her i helgen, går mer i maling og snekring fortsatt...
    Ønsker deg og dine en nydelig helg!
    Stor klem fra Tone

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com