fredag 11. februar 2011

God fredag.. ღ

.. Innom en liten tur for å ønske dere en god fredag ღ
 
Her er det virkelig kosing som står på planen for denne fredagen. Nyter nyvasket stue & smågodt på bordet.
Livet er herlig! ღ
Viser noen bilder fra spisestuen idag. Middagen er det måltidet som vi alle samles rundt bordet. Syns det er viktig å samles der. Da er tven slått av,musikk og alt som kan forstyrre. Da sitter vi der med levende lys & prater om dagen som har vært. Syns det er koselig jeg! ღ
 
Nå er det finale i Det store korslaget.. Hvem vinner tror du?
 
Kos dere resten av fredagskvelden.. Det skal vi ღ
Klemmer

5 kommentarer:

  1. Fine bilder ja!! Er ekstra deilig når det er rent og ryddig rundt seg! Ha en fin helg =0) -hva heter fonten du har brukt på bloggen din? Blandt annet den du har skrevet god fredag med?
    Klem

    SvarSlett
  2. Fredag er desidert den beste dagen i veka! Nyvaska hus og kos i sofaen....
    Eg satser mine kroner på Team Thom!

    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Riktig God fredag!!!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Fredagen er den beste dagen i uka, bare utenom denne når jeg har arbeidshelg...vel vel.
    God helg!
    Klem S

    SvarSlett
  5. Elsker fredager. Hvertfall når man har frihelg :) Man kan puste ut og nyte fri. Deilig! :)

    Kjempe flotter bilder!


    Ha en riktig flott helg :)
    Legger deg til på følger.
    Klem fra Malin

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com