torsdag 10. februar 2011

Så koselig å bli.. ღ

 
 
.. overrakset med roser.. ღ
 
Koselig å bli overrasket2
 
Svigermor kom innom med disse nå i kveld.. Så koselig! Så tusen takk,kjære svigermor.
Det varmer utrolig masse  ღ
Er ikke bare bare å ta bilder i kveldsmørket,men dere står han vel av.. hihi..
 
Nå skal jeg ta meg en bloggrunde,å titte innom dere en tur.
 
Ha en god kveld vidre!
 
klemmer ღ 
 
.. Husk å meld deg på give awayen min vist du ønsker å vinne et emaljeskilt fra ramsign.. Du kan melde deg på HER

6 kommentarer:

  1. Såå koselig med blomster!! :)
    Fin header
    Håper dere har det bra og ungene er friske og raske.

    Stor klem Isabell <3

    SvarSlett
  2. Så nydelige de var ♥ en herlig blanding av vakre rosa og hvite roser... Og så hyggelig og bare få slike helt uten videre;)

    Flotte de var i den fiiiine muggen;)

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei - så KJEMPE fine bilder du tar! Har brukt lang tid på bloggen din, og bare nytt synet av stuen din og alle blomsterbildene. Og takk for rådet ang. roser. Mine varer aldri lenge, så nå skal jeg prøve tipset med å vaske vasen i klor... Jeg likte også den hvite muggen din - og at du lar blomstene bare så vidt stikke opp. Åh, alt er så vakkert på siden din! :o)
    Hilsen Astri

    SvarSlett
  4. Hei igjen,

    Jeg la igjen en hilsen til deg, men jeg vet ikke om den gikk igjennom... Dersom ikke, må jeg bare gjenta at jeg liker bildene dine kjempe godt! Så vakker blogg du har :o)

    Hilsen Astri

    SvarSlett
  5. Så fine roser, nydelige farger.
    Ønsker deg en god helg :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  6. Nydelig blogg:D Er det greit om jeg linker deg?!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den du har blomsterne i? er på utkikk etter en slik!! :D

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com