fredag 4. februar 2011

Oj,fredag allerede.. ღ

 
en torsdag i februar2
 
God fredag alle sammen! ღ
Tenk fredag allerede,disse dagene flyr jo avgårde.
Her i huset går det i jobbing på lillesøster sitt rom. Maling står på tur i helgen.Storebror skal bort. Lillesøster blir hjemme for hun er ikke tipp topp. Hoster til hun spyr,så i natt ble det opp,dusje henne & skifte på sengen. Stakkars vennen! ღ Men virker som hun er bedre nå!
Dagene blir lenger & dagslyset vises mer & mer. Snart dukker nok solen inn vinduet her også.. bare vi får klarvær ღ
Bildene jeg viser her er fra de nydelige tulipaner jeg fikk fra mannen.. ღ Elsker deg ღ
 
Nå skal jeg kose meg med en sjokoladekaffe før jeg skal brette litt klær.. Gullene ser på Elias & kongeskipet.
 
ha en god fredag alle ღ
 
Varme klemmer fra Christina
 

3 kommentarer:

  1. Huffda, hørtes ikke godt ut og hoste så mye...;( Stakkars lill, får håpe hun blir fort bra ♥
    Nydelige bilder!

    Ha en fin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. God fredag til dere også Christina :)
    Gleder meg til å se rommet til lillesøster!! Vi skal også ordne nytt jenterom, så jeg suger til meg alt av inspirasjon, hihi :)

    Også god bedring til lillesøster!
    Vi har også en periode med mye hoste, til det hostes opp slim, snørr i lange baner.. Men sånn er det vel på denne tida, dessverre.

    Klem fra Gummimamma♥

    SvarSlett
  3. God helg til dere, og god bedring til lillesøster! :) Nydelige bilder du viser!

    klem Frøken H

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com