fredag 4. februar 2011

Fredagsroser & valg av maling til lillesøster`s rom.. ღ



Bare innom for å ønske alle sammen en flott fredag!  Rosene som nesten har stått i 2 uker nå,begynte å henge med hode.
Klippet de ned,å satt de i en vase av sink. Tok på et blonderbånd på det,syns det ble fint jeg! Gode kombinasjoner av farger.
Idag ble malingen som skal brukes på lillesøster`s rom kjøpt inn,det ble fargen.. LETTHET.
Noen som har malt med denne fargen?
Nå skal lillesøster snart krype under dyna,storebror har dratt til besteforeldrene & vi skal gjøre oss ferdig på rommet til lillesøster. Kommer med bilder av rommet i morgen,når dagslyset titter frem.

Gode klemmer ღ

6 kommentarer:

  1. Jepp, vi har letthet i stuen, kjøkkenet, gangen og soverommet vårt. Nydelig, ren farge :)

    Herlige roser!

    God helg til deg og dine :)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Da var du heldig med rosene dine! Sjelden de står så lenge. Fint bilde =)

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig med kommentar fra deg - så jeg fant deg og! Her var det myyyye fint! Åh!!!
    Jeg kommer fort tilbake!;)
    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. nydelige roser!

    Gleder meg til å se bilder av rommet!!

    klem

    SvarSlett
  5. Hei

    Gleder meg til å se bilder av rommet:) Tror letthet er en fin farge, her er vi midt oppi fargevalg selv, og skal si det ikke er lett.

    Flott bilde forresten
    Ha en god helg:):)

    SvarSlett
  6. Så nydelig bilde :) Kossen i alle dager får du rosene til å stå så lenge?:)
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com