lørdag 5. februar 2011

Roser på kjøkkenet.. ღ

 
Roser på kjøkkenet2
Roser på kjøkkenet3Roser på kjøkkenet4
 
God lørdag alle sammen! ღ
 
Jeg liker å være på kjøkkenet,lage mat,baker,styrer & steller. Dette er noe jeg setter pris å få gjøre. Derfor pynter jeg gjerne opp med noen hvite roser på kjøkkenbenken. Koselig med roser rundt seg,å spesielt når man tilbringer mye av tiden her inne.. ღ
Disse hvite rosene kom mannen hjem med i går,så koselig ღ
Mannen holder på oppe på rommet til lillesøster,lillesøster sover formiddagsluren sin & jeg skal slappe av litt med en god kopp kaffesjokolade & de herlige interiørbøkene jeg var og hentet på posten idag. Bestilte fra CDON,de var satt ned i pris. Så da måtte jeg bare. Svenske interiørbøker om den lyse shabbychic stilen.. ღ Lykke
 
Liker du deg på kjøkkenet? Hva får deg til og virkelig trives der?
God lørdag vidre
Klemmer fra Christina ღ
 
 

6 kommentarer:

  1. Koselig med roser på kjøkkenet. Kose deg med sjokoladekaffe og blader.

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det:) Eg elsker å være på kjøkkenet, men savner et nytt og fint kjøkken med stor benkplass!

    Så omtenksom og snill mann du har som gir deg roser:)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Nydelige detaljer på kjøkkenet ditt;)
    Jeg liker og å stulle og stelle på kjøkkenet, er der jeg sitter og syr og;)
    Men plass til blomster er det desverre ikke, er ganske så lite!

    Ha en kos Lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så koselig med roser :) Jeg ken kose meg på kjøkkenet jeg og.. Men kun hvis det er ryddig og god plass til det jeg skal gjøre! Så nå som jeg har en bitteliten kjøkkenkrok blir det lite brukt..
    Gleder meg til jeg får stort kjøkken en gang. Til det skjer kan jeg nyte fine bilder hos flinke bloggere :)
    { Natalie }

    SvarSlett
  5. Så nydelige roser du har fått og så lekker vasen de står i var også, hvor har du fått tak i den (hvis du vil fortelle det da)? Faktisk fikk jeg også nydelige hvite roser av en venninne av meg på mandag og de står like fine enda :-)

    Jeg er veldig glad i å være på kjøkkenet, nå skal jeg faktisk inn dit å lage 3 liter vaffelrøre til kioskvakten i hallen i morgen :-O

    Ha en herlig lørdagskveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Kjøkkenet er husets hjerte, fikk faktisk blomster av min mann igår jeg også. Giveaway inn hos meg om du vil. Ønsker deg en herlig kveld og en rolig og god søndag...klem fra Mona

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com