lørdag 19. februar 2011

Sengehimmelen til lillesøster.. ღ

sengehimmel2

som jeg og mannen laget selv ღ
mangler noen tråder som mest sannsynlig skal henge i taket for at den skal holde seg rett.
Lillesøster var meget fornøyd å ligge under her,her tar hun med babydukken sin når hun skal legge seg. Så søt der de ligger og sover begge to.
Nå mangler det bare en hylle og noen bilder på veggene der inne,så er rommet så si ferdig! Oj,det er godt å være ferdig med det,slikt at lillesøster også har sin egen plass for seg selv & lekene.

Nå er det lørdagsgodt & tvkos som gjelder.

Nyt kvelden ღ

6 kommentarer:

  1. Kjempe koselig!
    Rosa er fint både for liten og stor!
    Ha en fin lördagskveld!

    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin seng og flott rom det var :) Ha en forsatt en strålene helg :)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble, Kjempe koselig rom hun har fått.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått 2 års dag til prinsessa. Ho e kjempesøt!

    Hilsen jordmora!

    SvarSlett
  5. Virkelig en prinsesse verdig-nydelig jenterom! Og så flinke dere har vært å lagd sengehimmel selv!
    God helg, klem Linn

    SvarSlett
  6. Så nydelig det ble da....håper dere koste dere i går, nå får du ha en herlig søndag...klem fra Mona

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com