søndag 20. februar 2011

Stuen bader i sol.. ღ

 
Stuen bader i sol2
 
Stuen bader i sol4stuen bader i sol3
 
og sol gir glede ღ
 
Her nyter vi en søndag full av solskinn & hjemmekos. Snart går turen til svigermor & svigerfar på middag.. Alltid godt å sette seg til dekket bort,og de er veldig flink & ble oss på middag ღ
Jeg hekler for full hals & er snart ferdig. Gleder meg til å viser dere hva jeg har heklet. Har virkelig fått dilla på hekling nå som jeg fikk det til .. ( i betraktning at jeg aldri har tatt i en heklekrok før ).
 
Håper alle som titter innom har hatt en nydelig helg & får en herlig søndag vidre ღ

3 kommentarer:

  1. Så bradet er flere enn oss her på Sunnøre som blir badet i sol og en fantastisk flott vinterdag!!! Tenk nåhar jeg vasket vindu,holder på med stuen nå og alt er så lyst og lett og forfriskende og deilig når solen lyser opp! Herlig dag:))))
    Og så koslig du hadde det da...lekker stue:)))
    tove:)

    SvarSlett
  2. Herlig med solskinn!!!
    Ja det gjør noe med oss!!
    Gleder meg til å se hva du lager!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Vi har også hatt en deilig dag med masse sol, og snart må jeg hive meg rundt for å vaske vinduene...for det så jeg trengtes ;) Så deilig å komme til dekket bord - da smaker maten ekstra godt ja :) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com