mandag 21. mars 2011

En rolig mandagsettermiddag ♡

 
en-god-mandagsettermiddag2
god-mandag1en-herlig-mandagsettermiddag3
 
.. der jeg suger til meg alt av inspirasjon ♡
 
Sitter å blar i mine beste interiørbøker. Elsker disse bøkene. De gir meg så masse inspirasjon til å gjøre SÅ masse! Har hatt en fin dag på jobbe,men det skal sies at når begge jobber 100 % med 2 barn i barbehage er det mye som skal planlegges & mange rutiner som man skal igjennom. Skal bli godt når det har gått litt tid,og man føler seg litt innkjørt i disse tingene.
Friske blomster i heimen til all tid gir meg masse glede og energi.
Middagen er spist,ukes handlingen er gjort og nå er det barnetvkos sammen med gullene før det blir vafler til kvelds. Litt kos må vi ha,selv på en mandag! ♡
 
Har du hatt en fin mandag så langt?
Mandagsklemmer fra meg til deg ♡

10 kommentarer:

  1. Fine stemningsfulle bilder :) De koppene er bare så nydelige.

    SvarSlett
  2. Hei
    Flotte bilder, kjenner til hverdags stresset og kabalen som skal gå opp når begge jobber full tid.

    Å så heldig du er som har de nydelige koppene. Har siklet på dem i lang tid, men hvert alt for treg så nå får jeg ikke tak i dem:( Vet du hva produsenten heter/ hvor de er fra?

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.
    Ja, vi har hatt en fin mandag.
    Nå er minste i seng, mens størstejenta skal se ferdig tom&jerry først. ;)
    Ha en fin ukestart!
    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Koselige bilder her! Ingenting er som å slappe av med godt lesestoff og noe varmt i koppen! Jeg har hatt en flott dag selv om jeg har sovet bort en del av den etter at jeg kom hjem av nattevakt... Da jeg stod opp sånn midt på dagen var det nesten 20 grader i en lun krok på trappa! Herlig! Nå er mine søte små også i seng, en god kveld til deg!

    SvarSlett
  5. Utrolig fin blogg og delikate bilder :) Sånt er inspirerende for andre bloggere :) Takk til deg!

    SvarSlett
  6. Åh så härligt, man behöver verkligen tid till njutning mitt i all stress. Kos dig massa / kram

    SvarSlett
  7. Herlig med mandagskos og vafler :) Skal man ikke kose seg litt hver dag? Det som ihvertfall er sikkert er at man skal leve livet selv om det inneholder både stress og mere til. Kos dere med god samvittighet :)

    Må også si at jeg digger koppene dine! kjempefine er dem.

    Ha en fortsatt finfin kveld :)

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder. Friske blomster gjør meg glad også. Jeg prøver alltid å ha friske blomster i vasene hjemme:))

    SvarSlett
  9. Deilig med slike rolige ettermiddager ♥ Flotte bilder som vanlig;)
    Er tøfft og jobbe 100% med to små barn, da er det viktig og ha en jobb man trives i;)

    Ha en fin tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  10. nyydelig bilder du viser :)
    Blir så glad av pasteller, blomster og kaffe! Masse inspirasjon å hente fra deg :)

    Klemmer fra lillemy

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com