søndag 20. mars 2011

Jeg har gjort storebror litt “ny” idag ♡

storebror-etter-klipping1
 
Før og etter bilde er alltd gøy,spesielt når mammaen har vært med klippemaskinen. Storebror skulle i bursdag til ei venninne idag,og spurte selv om jeg kunne klippe han. Jeg er ikke så vanskelig å be! Bruker og klippe mannen også med maskin. Syns det er gøy å prøve seg litt frem. Forskjellige lengder på forskjellige plasser.
Bruker du å klippe håret til barna selv?
 
Nå sitter mannen å tegner hustegningen som skal sendes inn til kommunen. Vi skal bygge ut litt,bygge ny veranda osv. Så da må v sende inn søknaden. Gleder meg til vi kan starte med det ♡
Nå er det litt kos med gullene før de skal ta kveld,heldigvis går det mye bedre med lillesøster også.
 
Takk for gode kommentar,dere er herlige ♡
 
Klemmer sendes DIN vei

4 kommentarer:

  1. Så fin han ble!
    Ønsker deg en fin kveld. :)

    SvarSlett
  2. Syns du har vært kjempeflink til å klippe han. Tøff gutt !

    Her bruker vi også maskin på guttene og mannen.

    SvarSlett
  3. Ville bare ønske deg lykke til i jobben :)

    SvarSlett
  4. Så fiiin:) Så såg han jo bare masse eldre ut :D Artig.. Nydelig gutt !

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com