søndag 20. mars 2011

Helgas bukett ♡

 
helgas-bukett2
helgas-bukett3helgas-bukett4
 
Heisann bloggiser ♡
Hvordan er søndagen hos dere da? Her er den rolig! Lillesøster plages SÅ med magen.. Hun får ikke av seg,så i går måtte vi til legevakten for å litt “hjelp”,er ordentlig hardt for mammahjerte å se at lillesøster gråter og sier AU hver gang hun vil på do.  Men idag morges gikk den endelig,å det var godt for mammahjerte,og plutselig fikk vi ei “ny” lillesøster her som var hoppende av glede..
Noen andre mammaer som har hatt det samme problemet med sine barn,og har noen gode råd.. Tar i mot de med et stort takk!
 
Helgas bukett ble rosa tulipaner,tulipaner er lekre og se på syns nå jeg. Påskeliljene blomster som bare det,det er så fint å se når en og en plopper ut. Så gule & nydelige.
 
Nå skal jeg slappe av litt mer med familien,før storebror skal i bursdag til ei god venninne.
Stor klem fra ei trøtt men veldig glad mamma
 
Gled dere over de små ting,det er de som virkelig betyr noe

6 kommentarer:

  1. heia:) husker lillebroren min plagdes veldig med det samme som lillesøster, og vi kjøpte sånn big ben lakris miks, han spiste to tre biter så løsnet magen av seg selv:) Men det var kun denne lakrisen som funket så tror den er litt sterkere enn andre eller noe i den duren:) her er søndagen rolig, har vinket avgårde ett besøk og venter på neste som ankommer i morgen. Så regner med det blir ryddesjau her før den tid:) Ha en flott søndag! :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder, som alltid!
    Har dessverre ingen gode tips å komme med, annet en at rosiner alltid gjør underverker her i gården ;-) Slår aldri feil - men min frøken er igrunnen ikke så plaget med hard mage. Håper dere finner noe som virker, vondt å se at de små har det vondt.

    Jeg har sendt en award/utfordring til deg inne hos meg - hvis du har lyst på:-)

    SvarSlett
  3. Ja vi mammaer har det ikke godt når barna våre har det vond!
    Håper du får noen gode råd som virker.
    Fine bilder du viser her på bloggen din. :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Hei og hopp!
    For en herlig blogg du har! Jeg likte meg skikkelig godt her inne :)
    Masse fin inspirasjon og fine vårtegn!
    Jeg håper det går bra med lillesøster:)

    Legger deg til som følger :)
    Ha en herlig søndag!
    klem lillemy

    SvarSlett
  5. For noen nydelige blomster! Utrolig vakker rosafarge. Likte også påskeliljene kjempegodt. Det er så fint å pynte med blomster.

    Håper Lillesøster føler seg bedre.

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett
  6. Så godt at hun er bedre i dag. Det er ikke lett når de små sliter med magen :(
    Svisker er jo ett tips, evt har de olje på apoteket som er med å smører magen.

    Håper dere får en fin uke!
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com