lørdag 19. mars 2011

Påskeliljer i solskinn ♡

påskeliljer-i-solskinn1
påskeliljer-i-solskinn2
påskeliljer-i-solskinn3
 
God lørdag kjære venner ♡
 
Hvordan har dere det da??  Jeg kjenner godt at jeg har begynt å jobbe igjen. Trøtt som en dupp kl 2130 i går,sovnet på sofaen og sov der til 2330,da gikk både mannen & meg i seng. Uff,så trøtte vi var. Men godt å få sove litt ekstra. Håper på en litt mer effektiv dag hjemme idag. Sola skinner fra blåhimmel,og det er et nydelig vær utenfor. Barna og jeg sitter å ser på disneytimen. Deilig å tilbringe morgene i sofakroken med de og tegnefilm. En rolig start på dagen.
Disse påskeliljene kjøpte jeg på Coop obs på torsdagen,i går var blomstrene ute. Så koselig å få litt gulfarge inn.. Den skinner så fint om kapp med sola ♡
 
Ha en god lørdagsmorgen,vi sees sikkert senerer ♡.. og til da,nyt lørdagen

3 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Nydelige tulipaner under her også!

    God helg! =)

    SvarSlett
  2. Liker så godt disse blomsterbildene dine. Kommer i skikkelig vårstemmning så litt påske da:) Ha en fin kveld om du ikke har lagt deg alt da:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige påskeliljer og bilder! :) Har en award & utfordring til deg inne hos meg! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com