søndag 27. mars 2011

Glede ♡

 
litt-lek-i-snøen-med-vofsen2
søndag11søndag12
 
over at det er søndag og at gullungene kommer hjem idag ♡
Jeg er virkelig ikke noe glad i å være uten barna mine! Det mangler noe stort i livet mitt når de ikke er sammen med meg! Så idag er glede stor når vi skal hente de hjem.
 
Vært ute med vofsen i morgentimene. Vi har hatt kong vinter på besøk i de siste dagene,som igjen har lagt igjen noe meter med snø. For en hund er dette rene lykken. Så det var gøy å leke litt i snøen.
Inne begynner tulipanene å takke for seg,de har nå stått en god stund. Så nå må noen nye snart komme hjem til meg. (hint hint,kjære ♡ ).  Jeg har blitt mye bedre,så tusen takk for god bedringsønsker fra dere. Men for at influensa skulle ha en flott avsluttning,fikk jeg selvfølgelig øyenbetennelse. Så ser faktisk bare på det ene øye,det andre øyet er nærmest klistret fast.   Lykke? Nei,jeg vet nå ikke helt! Men ordner seg nok!
 
Nå skal jeg ordne meg,så blir det middag hos svigers!
 
God søndag alle sammen!
- og velkommen til nye følgere! Kjempe koselig å se at dere finner veien hit til meg,nå er det ikke mange besøkende til før at jeg kan feire 100.000 besøkende.. Tenk det..
♡♡

4 kommentarer:

  1. Så fiiin hund ♥ hadde ikke fått med meg at dere har hund jeg;)
    Blir nok kos og få ungene hjem igjen ja, rart det der, så fort som vi savner de;))
    Mannen min og sønnen har vært i Danmark på treningsleir siden Onsdag, og jeg har savnet de sånn... ♥ De kommer hjem i dag, så det skal bli bra;)

    Ha en kos dag med svigers, og god bedring;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder. Her er det også masse snø, rene julestemningen, men vår blir det jo...en gang.

    Ha en superfin onsdag...klem fra meg

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com