onsdag 30. mars 2011

100.000 besøkende ♡

 
100000-besøkenende2
 
har jeg hatt på min lille blogg ♡
Jeg er så takknemmelig og glad å se at det er så mange som tar turen innom meg & mitt. Det varmer helt inn til hjerteroten.
Tusen takk til alle dere som tar turen innom og hjertelig tusen takk til alle dere som legger igjen spor etter dere. Dere er alle herlige ♡
Jeg skulle så gjerne ha blogget mer for tiden,men jeg makter bare ikke. Jeg er sliten,mye som skjer for tiden og mye man skal være med på. Det er blitt for mye og både kropp & sinn har nesten sakt stopp.Så jeg må stoppe opp litt,puste litt ekstra så er jeg nok klar om noen få strakser igjen.
 
I mellom tiden håper jegn at alle har det supert. Nyter tiden og det som hører med.
 
Så ønsker jeg dere alle en herlig onsdag! ♡
 
Stor klem fra Christina ♡

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med 100 000 velfortjente besøk;)
    Ikke alltid man er i bloggeform, og da blogger man ikke, hihi...
    Det er så mye annet som er viktigere ♥ Samtidig som det er godt og få hyggelige kommentarer på bloggen om man ikke er helt i form;)

    Bruk den tiden du trenger, og post innlegg når du orker og har lyst ♥

    Nyt familien;))

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! Så moro :o) Ta tiden til hjelp så kommer nok energien sammen med vårspretten og varmen :o)
    Ønsker deg en fin onsdag!
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med mange besøkende! :D

    Ta tia med hjelp og ta vare på deg selv :)
    Ha en flott onsdag :)Flotte tulipaner! :)

    Klem fra Malin

    SvarSlett
  4. Gratulere m 100 000!!
    Det er mange!
    Gøy når telleren tikker og folk er innom og liker det man blogger
    Men ta det med ro. Godt du lytter til kroppens signaler
    Ingen vinner på å brenne lyset i begge ender
    Stor klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!! DEt fortjener du, så fin blogg som du har :)

    God bedring til deg!
    Klem Silje

    Ps. Giveaway hos meg, vinn Tinek telys glass.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 100 000 besøkende!
    Jeg oppdaget bloggen din i dag jeg :)

    Ha en fortsatt fin kveld..

    June

    SvarSlett
  7. WOW! Gratulerer med storbesøk! Bloggen din er nydelig!!! Nyt dagene som best du kan, deilig med vår og lysere dager ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  8. Gratulere med så mange besøkende :)
    Skjønner godt at mange besøker bloggen din fordi den er veldig inspirerende og koselig.

    SvarSlett
  9. Gratulere med 100 000. Du har en flott blogg, så det er jammen fortjent:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com