fredag 1. april 2011

Fredagskos ♡

 
fredagskos2
 
.. med mine 2 verdens beste gullunger ♡♡
En fredag der kos står høyt på planen. Her skal helga nytes sammen med de som jeg elsker så høyt,å jeg skal nyte vært et sekund! Jeg bare elsker følelsen man får når det er fredag & helg!!
I morgen går turen for meg til frisøren. Det skal bli godt,bli litt dullet med.. Lenge siden sist nå! Gleder meg!
 
Nå har vi sett den siste Elias filmen som er kommet ut. Den ble lansert på onsdagen,å alle i familien satt klistret til skjermen. Så gøy!
 
Nyt fredagen som er & ta vare på helgen som kommer ♡♡
Store klemmer fra Christina
 

6 kommentarer:

  1. Kos deg med dine søte små. :) Flott bilde!

    SvarSlett
  2. Kos <3

    Ha en fin helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Så nydelige de er :) Her har vi også slått hull på Lørdagsgodteposen! Nå sitter de å ser film med pappaen mens jeg forbereder middag til oss og de tre eldste..

    Ha en deilig helg med dine kjære!

    Klem Merethe

    SvarSlett
  4. Helg og VÅR ♥ Er sååå deilig;))
    Koselige bilder;)

    Ha en fiiin helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Fine bilder av dine søte små! :) Ha en fin helg! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com