torsdag 11. august 2011

Mat | Lunsj for jentene

jentelunsj2
jentelunsj

.. hva gjør man ikke for lillesøster når ikke hun vil spise.. Jo,man lager vafler.. Lillesøster spiste plutselig 2 vafler,så godt for mammahjerte å se at lillejenta spiser. Hun har plagdes masse med magen i det siste,å ikke ville spise noe spesielt. Får jo ondt i mammahjerte av slike ting

Ååå,så jeg gleder meg til å nyte friske jordbær ute i hagen i sommer.. Deilig vår og sommerfølelse kommer snikende inn til meg når solen sinner inn vinduet.

Ønsker alle sammen en nydelig lunsj,del den gjerne med noen du er glad i



6 kommentarer:

  1. Herlige bilder! Nam nam, det såg veldig godt ut!
    Barn og vansker med å spise vet jeg endel om det, å det er tøft for mammahjertet.

    Håper du får en fin dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Heisann
    kom over din nydelige blogg via en annen blogg:) her inne må jeg titte mer:) nydelig hjem! herlige bilder! legger deg til i min liste jeg. klem Lillan

    SvarSlett
  3. Uff, ikke rart lillesøster har vondt i magen, etter å ha spist to vaffeljern! ;) koselig blogg du har! Mariann

    SvarSlett
  4. Tror ikke det hadde noe med magevonden det da. Hun hadde hatt kjempe ondt i magen,så fått av seg. Men ville ikke spise,så da må man lage noe hun liker ekstra godt.
    Takk for det! :-)

    SvarSlett
  5. Hei! Hvis Hun hadde spist vaffeljern er det ikke rart hun hadde vondt ;) men regner med du mente hjerter:) ha en fin kveld :) mariann

    SvarSlett
  6. Så flott at ho spiste og så flott du har laga det til:)veit masse om det med vondt i magen,har ei som får vondt i magen så ofte,har sjekka for alt men ikkje funne noko,har inntrykk av at mange barn har vondt i magen ofte dessverre.
    Håper ho kommer seg og vil spise masse❤

    Fine ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com