torsdag 11. august 2011

Hverdagen

 
 
 
er virkelig slått inn for fult her i huset! Ungene er klare for sfo og barnehage hver dag,og jobben kaller for oss voksne. Sånn er det vel når sommeren er på hell.
Storebror og lillesøster har gått sammen i barnehage i litt over 1 år,å nå når storebror startet på sfo ble ettermiddagene veldig viktig for disse to sammen. De koser seg med å spille,se på tven eller leke ilag. Å man ser virkelig at de har savnet hverandre. Det varmer et mammahjerte.
 
Som dere sikkert vet har jeg ektorp sofaen fra ikea,nå har hunden klart å ødelegge det ene trekket som jeg har på den ene sofaen. Å til nå har jeg desverre bare ett trekk (bor desverre veldig langt fra ikea),så jeg lurer egentlig på om det er noen her som bor i nærheten og som kunne kjøpt et trekk for meg??!!…Jeg betaler selvfølgelig alt fra trekket,frakt osv. Vist det kanskje er noen snille sjeler der ute,ta gjerne kontakt med meg på mail : christinamari.paulsen (at) gmail.com
 
Nyt siste rest av torsdagen
 
 
Christina
 
 

5 kommentarer:

  1. Så søte unger du har da. Ingenting er vel bedre enn ekte søskenkjærlighet ♥

    Bor desverre langt unna Ikea jeg og, hvis ikke skulle jeg mer enn gjerne hjulpet deg.

    Jeg kjøpte feil sengebunn på Ikea, og fikk tips om at man faktisk kan handle noe og få det tilsendt FRA Ikea. Sjekk det ut, så håper jeg det ordner seg ♥

    KLEM

    SvarSlett
  2. Søkte litt rundt på nett etter Green Gate, og jammen fant jeg ikke en fin blogg!
    Flott samling av Green Gate! Min favoritt!
    Nå skal jeg snuse litt videre på bloggen din :)

    Ha en fortsatt fin kveld! :)

    SvarSlett
  3. Hei Christina;)
    Så koselig med litt søskenkjærlighet på ettermiddagen ♥
    Mine to gikk og i barnehage sammen, i flere år, før storebror begynte på skole og SFO, det var litt av en overgang for lillesøster det ja;))

    Herlig bilde!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Savner bilder av hunden din:). Hvor er han oppi alt dette?

    SvarSlett
  5. For et herlig bilde.. og så stor lillesøster har blitt på bare noen mnder!

    Jeg har vært litt borte fra bloggeverden en periode så er mye å oppdatere seg på!

    Stor klem til deg:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com