onsdag 13. april 2011

Bare en onsdag..

 
bare-onsdag2
bare-onsdag3bare-onsdag4
 
eller bare lillelørdag..
 
Nei,er nok ikke bare en onsdag eller bare en lillelørdag.. Akkurat denne onsdagen er unik på sin måte,å akkurat denne onsdagen kommer aldri tilbake! Selvom det avogtil føles som akkurat denne dagen bare er en helt vanlig dag er det nok hver og en sin oppgave å gjøre denne dagen til noe mer enn bare en dag.
 
Ute skinner solen og inne holde hver og en på å bli frisk. Storebror er frisk og rask idag,men jeg har en heldundrene hodepine,som sikkert er et bevis på at jeg mangler veske etter vesketapet i går. Sånn er det når omgangssyken besøker oss,men heldigvis bruker den bare å være på korte visitter.
 
Siste bilde ble tatt va storebror og lillesøster,der de virkelig viser søskenkjærlighet på sitt aller største. Noen ganger kan de være som hund og katt,men de fleste gangene er kjærligheten mellom de større enn diskusjonene.. Elsker mine to gode gullunger
Nyt onsdagen,akkurat denne onsdagen er din ♡
- bruk den til noe du har tenkt på lenge ♡

3 kommentarer:

  1. Så nydelig med solskinnet i stua. Vakkert bord. Flott kurv ved sofaen. Gode bilder du tar.

    SvarSlett
  2. Fine ord.. Vi har for n`te gang besøk av omgangssyka her i huset og..
    Flotte bilder.
    Ha en flott onsdag.
    mj

    SvarSlett
  3. Takk for fine ord!!

    Ønsker deg en fin onsdag! Håper hodepinen har gitt seg! Stor klem fra Livy

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com