tirsdag 12. april 2011

Tirsdagen ble.. ♡

 
kjedelig-tirsdag2
kjedelig-tirsdag3kjedelig-tirsdag4
 
kjedelig.. når vi fikk besøk av omgangssyken!!
 
Denne gangen var det storebror som ble den første ut med dette,å det startet kl 0300 i natt. Kjedelig start på tirsdagen,nå krysser vi bare fingrene for at lillesøster står den av. Jeg har også fått dette her,men ser ut som denne gangen er en mild utgave heldigvis! Jeg har jo absolutt ikke tid til dette her!!
 
Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat i magen,er ikke bare bare.. Iogmed at jeg spydde 7 av 9 måneder i begge svangerskapene er jeg ikke noe spesielt begeistret av å spy!!
 
Ha en fin tirsdag… – håpe deres tirsdag er bedre enn min ♡
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Herlig bilde av den lille.... Søøøte fregner, I love it! :)
    God bedring forresten....

    SvarSlett
  2. God bedring til heile gjengen, ikkje moro å vere sjuk! Fine bilder du viser.

    SvarSlett
  3. Omgangssjuke er noke av det verste som finns :/ God bedring :)

    SvarSlett
  4. Uff er så kjipt å ha omgangssyken, håper dere blir fort friske!

    Nydelig blogg du har, å utrolig flotte bilder! ;)

    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Usj da!
    Omgangssyken er det aller, aller værste jeg vet! Jeg blir SÅÅÅÅ dårlig, nesten som en mann som er syk, hihi;))

    Men det er klart enda vondere og se at gullungene brekker seg og vrir seg... det er ikke godt!
    Men det pleier jo og gi seg ganske fort da, får håpe det blir sånn hos dere og ;))

    God bedring!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. God bedring til dokker alle...
    klæm Marianne:))

    SvarSlett
  7. Bare innom for å ønske goood bedring

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com