mandag 11. april 2011

Mat | Brødbaking på en mandag

mandag11april-1

..å bake brød slik at fryseren blir fylt opp til en ny uke!
Håper alle dere som titter innom har hatt en fin start på denne nye uken. Her startet det med tidligvakt idag,imorgen er det senvakt og personalmøte rett etterpå. Så her går det i ett!!

Men vi liker det! En uke igjen nå,så er det påskeferie.. Hele familien her får ferie fra og med neste tirsdag,deilig! Nå skal jeg kikke litt på tven før dyna skal få selskap av meg. Trøtt som en dupp når jeg starter kl 0645 på jobb..

Ha en god mandag vidre alle sammen! ♡



4 kommentarer:

  1. Heia snuppa!! :) ♥
    Herlig med nybakt brød. Jeg tenkte å bake i morra. Det er så godt! :)
    Håper du trives i jobben! Ha en fin uke du også ♥ Å Koselig mandagskveld :)
    Klem Isabell ♥ :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er.
    Ha en finfin kveld, hilsen Lottemora

    SvarSlett
  3. Du er en skikkelig flink husmor!!!!Ønsker deg en deilig uke,med en gryende vår!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Så flink du er. Godt å ta opp hjemmebakt fra frysen.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com