søndag 10. april 2011

Søndagsbilder med litt tanker rundt..♡

søndag10ende2
søndag10ende3søndag10ende4

God søndag kjære bloggvenner ♡

Tankene mine går først å fremt til de som har miste noen av sine kjære i denne tiden som er nå. Siden man er fra en ganske liten by,kjenner nesten alle alle. Å bare i helgen var det 2 som jeg kjenner ganske godt som måtte takke for seg når kreften tok overhånd.

Det gjør meg trist i hjerte

Ellers som dere ser så har jeg ikke blogget siden torsdag og dagene raser avgårde! Nå ser vi frem til påsken å litt fri sammen med familien. I morgen er det jobb igjen & tidligvakt. Onsdagen er det klubbmesterskap for storebror i karate. Så da må vi bake kake og ordnet litt til det. Så det er ikke mye fri i denne gården her nei! Vi kikker for tiden etter ny bil,så håper vi finner en vi vil ha snart ♡

Håper alle dere som er trofaste og titter innom meg har det fint for tiden og tar vare på dere selv ♡

Nyt søndag –  nå går turen til mamma og pappa for søndagsmiddag! ♡
- Klem ♡♡

4 kommentarer:

  1. Ja, kreft kan være skummelt. Kjenner også flere som har dette nå.

    Koselige bilder fra stuen hos deg. Alltid så klare, fine bilder du tar. :) En fryd!

    Nyt søndagen med middag hos mamma og pappa. :)

    SvarSlett
  2. Kreft er skummelt, og den kan desverre ramme hardt og brutalt!
    Slike ting får meg til og tenke at man virkelig må ta vare på dagene og hverandre, man vet aldri...

    Flotte bilder!
    Og dagene flyr ja, det er helt sikkert;) Er stort sett noe her og, med en sønn som trener fotball 4 ganger i uken og mannen er trener, i tilegg til trening har de seriekamp hver uke og er med på mange cuper! Lillejenta spiller fotball hun og med to treninger + en kamp i uken og HipHop to ganger i uken;)) Puh! Vi måtte rett og slett kjøpe pss en bil til vi når vi fikk "ungdommer";))

    Ha en finfin søndag - kos dere!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Hei hopp!!

    Denne kreften altså *sensurert* den er fæl, og det er ille hvor mange den rammer!!

    Nydelige bilder du har tatt idag ihvertfall - tulipanene i rødt var jo helt herlige!;)

    Håper du får en fin uke,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  4. Ja det gjør noe med en når man mister noen man kjenner, og denne kreften er skummel!
    Lykke til med en ny hektisk uke, godt man har påsken å se fram til :) Ta vare på deg selv du også!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com