torsdag 7. april 2011

Torsdagen fra..♡

 
torsdagskjøkkenbenk2
torsdagskjøkkenbenk3torsdagskjøkkenbenk4
 
.. kjøkkenbenken! ♡
På ettermiddagen koset vi oss med god kaffe,litt kjeks og tegnefilm. Egentlig skulle jeg sittet på personalmøte i ettermiddag,men sykdom hos noe andre gjorde at vi måtte utsette det.
Egentlig veldig deilig å være sammen med familien hjemme istedefor.
I morgen er det fredag og ukas beste dag igjen,disse dagene og ukene raser avgårde. Jeg blir like overrasket hver gang,å blir absolutt ikke vant med at dagene går så fort.
 
Hva er dine planer for helgen da?
- vi skal nyte helgen og dagene sammen! Vist været blir fint skal vi ta oss en tur ut i skogen en formiddag og grille.. Er så deilig luft nå,ordentlig vårluft ute. Årstiden nå er HERLIG!!
 
Jeg ønsker dere alle en nydelig torsdag vidre,nyt tiden og nyt det sammen ♡♡

1 kommentar:

  1. Heisann!
    For noen fine bilder du viser! Høres ut som en perfekt torsdag! Håper du nyter fredagen også!

    I helgen skal vi lage påskepynt, og kose oss i go' været! Nyyyyt helgen! Klem fra Livy

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com