tirsdag 5. april 2011

Søte lillesøster som bare elsker.. ♡

 
hello-kitty-for-alle-penga2
 
.. hello kitty ♡
 
Det skal helst være hello kitty fra innerst til ytters! Så idag når vi var innom HM var det endel klær med hello kitty på som var til salgs. Jeg trodde en stund at lillesøster bare måtte få sove med klærne på,hun ville ikke ta klærne av. Så i morgen har hun funnet fram hello kitty klær,som hun skal ha på seg i barnehagen!
 
Nå skal jeg pynte kaken som jeg skal ha med meg på jobb i morgen,så blir det tidlig kveld.. Tro om jeg klarer å holde øynene åpen til frustrerte fruer begynner.. ?
 
Ha en herlig tirsdagskveld alle fruer der ute ♡♡
 
 

5 kommentarer:

  1. Herlig;)
    Her var det og Hello Kitty en goood stund, hihi ♥ Er jo såå sltt da!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så søt snuppe du har! :) Hello Kitty er jo søtt da, så skjønner at små snupper vil ha det! ;)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  3. SÅÅÅ herlig! *smelt*

    Klem klem Marianne

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder!
    Jeg har også en liten snuppe som elsker Kitty.
    Jeg er litt lei, men så lenge hun liker den så... :D

    Ha en fin kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com