mandag 4. april 2011

Velkommen tilbake til.. ♡

velkommen-tilbake-overskudd2

overskuddet mitt ♡
- overskuddet mitt har vært savnet i noen uker nå,å det var helt nydelig å få det tilbake!!! ♡

Endelig kunne man dra hjem fra jobb med litt overskudd til å gjøre noe hjemme også. Så nå har jeg vasket et par maskiner med klær,ryddet rommet til ungene og planlagt noen prosjekter som jeg skal begynne med.
Denne hyllen fant jeg hos svigermor. Den er gammel og har blitt brukt på barnerommet til “oldemoren” til barna. Tenkte å fikse den opp litt,å ha den på lillesøster`s rom. Tror den blir fin der! Som dere ser har ikke tallerkenhyllen heller kommet opp,men det skal den.. ( i kveld!!!!) Slik blir det når man plutselig begynner i 100% stilling +++,å skal være mamma,husmor osv på samme tid.. Da blir det noe som blir liggende halvferdig,men nå er det tid for å ta tak i det.

Idag har været vært herlig,å det smelter og smelter bort. Jeg gleder meg SÅ masse til våren virkelig kommer frem her nord. Solen varmer og det er endel plussgrader ute.. Jeg klager ikke!!
Nå skal jeg ta barna med meg i dusjen snart,slik at det blir kvelden snart. Tidligvakt i morgen,så opp kl 0530.

Ha en nydelig mandag vidre ♡
- Håper denne nye uken blir super for dere alle
♡ Klemmer ♡

6 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Så herlig da, at overskuddet er tilbake :) Man trenger det... Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  3. Så godt at energien er tilbake. :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Du er nok ikke alene med og mangle det overskuddet:) nydelig liten hylle, spesielt når det ligger litt historie bak. Klem

    SvarSlett
  5. Søøøøt blogg! Denne skal jeg følge :) Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  6. Hei Christina!

    Nå er det lenge siden jeg har vært innom her. Bloggen din er bare SÅ flott! Gratulerer med flott hyllefunn. Den var kjempesøt!:)

    Ha en fin dag!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com