torsdag 5. mai 2011

En nydelig med akk så skremmende torsdag.. ♡

 
er vel kort oppsummert denne dagen!♡
Jeg jobber i en barnehage,en kjempe koselig barnehage med masse herlige unger og koselige kollegaer. Når vi skulle sette oss ned for å spise frokost,klarte ei jente å sette fast en ganske så stor knekkebrød-bit i halsen. Det var virkelig skremmende,vi prøvde alt for å få den opp. Banket henne på ryggen,trykket inn magen hennes og jeg stakk tilogmed fingrene langt ned i halsen hennes. Det tok lang tid,men til slutt kom den heldigvis opp. Det tok en stund,å hun stakkars gispet etter luft. Jeg var skjelven i lang tid etterpå. Det er slike hendelser som er skremmende å tenke på,å når det skjer.. ja,det er virkelig skremmende da å.
 
Jeg tør ikke tenke på hva som kunne ha skjedd vist vi ikke hadde fått den opp! Er SÅ glad for at alt gikk bra!
Ellers har vi grillet middag idag,det var hele herlig! Nydelig vær har vi å her oppe i nord.
Livet er ellers ganske godt
Håper livet smiler til dere å ♡

3 kommentarer:

  1. Så utrolig skremmende!! Heldigvis gikk det bra :)
    Storebror her i huset satte ofte mat fast i halsen når han var mindre. Husker spesielt en gang hvor han satt i sportsvogna med ansiktet vent fra meg. Han var kanskje to år, og vi skulle en tur på en butikk for å handle. Han var så sint og ville gjerne ha en bolle som vi kjøpte på kaffeen ved siden av. Storfornøyd liten gutt med bolle. OG stille ble det i vogna...ja veldig stille. Så skulle jeg se hvordan det gikk med bollen, og der hadde han satt den fast i halsen. Heldigvis gikk det bra, men etter den gangen får ingen av mine unger boller før dem er større. Han hadde den store deigklumpen i halsen stakkar. Boller er farlige greier.

    Ha en finfin kveld ♥

    SvarSlett
  2. Anne K. Edorsen5. mai 2011 kl. 22:06

    Uff - utrolig skremmende. Skjønner godt at du var skjelven etterpå. Det at ungene setter noe helt fast i halsen er den store skrekken min.

    Kos dere :)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Off, ekkel opplevelse!!Min store skrekk er at ungene skal sette noe i halsen, alle mødre skulle fått gratis førstehjelpskurs på helsestasjonen. greit å vite hva man skal gjøre i slike situasjoner!
    Men bra at det gikk bra med den lille jenta!!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com