lørdag 7. mai 2011

Kjærlighet.. ♡

 
 
.. er viktig å gi og få i en vanlig hverdag ♡
Det løfter mennesker opp å vite at du har noen nær & kjær som holder av deg & er glade i deg!
 
Jeg elsker å være mamma,jeg elsker å vise & gi barna mine kjærlighet. Men jeg elsker også å få kjærlighet fra barna. En god klem,et “jeg er glad i deg,mammaen min”.. Ingenting kan måle seg med slike ord og handlinger fra barna.
 
Å jeg elsker å høre de 3 ordene fra mannen min.. ♡
 
Jeg elsker deg! ♡
 
Ta vare på de du har kjær og vis de litt kjærlighet ♡♡
God lørdag alle sammen!
 

2 kommentarer:

  1. Nå har jeg drømt meg bort i dine fine bilder og layouts. Falt helt for bildet fra 1.mai. Nydelig i rosa. Flott var også Pink Saturday! :) Synes du er kjempeflink!

    SvarSlett
  2. Kjærlighet er viktig, særlig i en travel hverdag. Håper du har hatt ei fin helg med både små og store :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com