tirsdag 10. mai 2011

En solskinnstirsdag ♡

 
solskinnsdag-tirsdag2
God tirsdag alle sammen! ♡
Hvordan har alle dere det da? Her går dagene i ett,å jeg føler at jeg helst skulle hatt 2 av meg her.
Dagene går til jobb,mammaliv og husmorsysler.. Vel,er det ikke slik det er hos de fleste da?
Sommeren er på god vei her i nord,og idag har vi hatt en NYDELIG dag! Sol og tempraturen kan vi faktisk glede oss over også.. Heldigvis har de meldt slik et vær ut hele uke.. LYKKE!
Disse bildene tok jeg ute på altanen idag. Vi grillet middag idag,og da må man jo pynte med litt blomster også.
 
Nå er det tvkos sammen med storebror og lillesøster,før det er leggetid for de og litt egenpleie for meg.. Deilig ♡
 
Sees i morgen ♡
 
 

9 kommentarer:

  1. Veit akkurat kva du meiner.. eg skulle kanskje vært 3?;D høyrdes sååå godt ut med grillmat, men her striregna det i dag, så ingen grilling.. Gler meg til neste innlegg.. Klem

    SvarSlett
  2. Veit akkurat kva du meiner.. eg skulle kanskje vært 3?;D høyrdes sååå godt ut med grillmat, men her striregna det i dag, så ingen grilling.. Gler meg til neste innlegg.. Klem

    SvarSlett
  3. Så herlige og stemningsfulle bilder! Det er så deilig med skikkelig flott vær:-)

    Ønsker deg og dine en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Grillmat er godt ♥ Vi grillet i det fine været i dag vi også!Sommeren nærmer seg og sola skinner :) Håper du har hatt en fin dag!

    SvarSlett
  5. Vakre bilder!
    Ha en fin uke, snuppa!
    Klem Silje

    SvarSlett
  6. Oi,,,så fint det har blitt på bloggen din!Stilig header!
    Du er så flink med layout!
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Her på vestlandet har vi sommer akkurat nå!!
    Vi nyter det i fulle drag!
    Har stasjet litt romantikk i hagen i dag,hi,hi!
    Gooooe klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Fine bilder ♥
    Deilig med slike dager;))
    De er travle, og vi MÅ jo ha de dosene ute i finværet som vi klarer, så får bloggingen ligge litt på vent, kommer nok snart regnværsdager, hihi...

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Godt og høre at dere også kan nyte litt sol og varme! Hjemme hos oss tøyser vi med at det finnes en vaskehjelp, en mamma, en kone, en kokk og en organisator så da er det i så fall fem av meg. Av og til kunne det vart greit og hatt de fem hjemme så jeg kunne gått på jobb og sluppet og tenkt på noe annet, men:) Når det er så nydelig vær får hus være hus så koser vi oss ute heller!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Godt og høre at dere også kan nyte litt sol og varme! Hjemme hos oss tøyser vi med at det finnes en vaskehjelp, en mamma, en kone, en kokk og en organisator så da er det i så fall fem av meg. Av og til kunne det vart greit og hatt de fem hjemme så jeg kunne gått på jobb og sluppet og tenkt på noe annet, men:) Når det er så nydelig vær får hus være hus så koser vi oss ute heller!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com