lørdag 28. mai 2011

Englebilde og gamle stoler ♡

 
Jeg liker kjempe godt engler,får en ro i meg når jeg ser på bilder av fine engler. Det gir en slags varme over det hele.. En engel som passer på deg
Dette englebilde har lillesøster fått av bestemoren sin,så det skal få henge på rommet hennes.
 
englebilde-og-gammel-stol2
 
Når vi var på besøk hos oldermor fikk vi øye på noen gamle stoler. Når kjøkkenet med tiden blir gjort større ønsker jeg meg et gammelt spisebord inn dit. Sammen med bordet ønsker jeg forskjellige gamle stoler med sjeler. Fikk 3 stykker med meg fra oldemor,nydelige og fine stoler som er fin akkurat som de er.
 
englebilde-og-gammel-stol3
 
Idag har vi hatt et nydelig vær her nord. Solglimt og en fin temp. Så vi fikk besøk av min bror og svigerinne,grillet flintstek og koset oss ute før vi gikk inn og smakte på daim-iskaken. Mmm,den var ikke så aller værst den
Nå har kveldsroen senket seg,barna sover søtt. Jeg og mannen slapper av i sofaen og nyter lørdagskvelden.
 
Håper du har hatt en fin lørdag
 

4 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, og kjempe fine møbler! Der er noe spesielt med gamle ting, de har så mye historie i seg.

    Håper du får en nydelig kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Heisann!
    For et vakkert bilde! Jeg er også veldig glad i engler!

    Høres ut som dere har hatt en fiiiin lørdag! Vi har også kost oss tiltross for MASSE regn!

    Kos deg videre sammen med din kjære! Klem fra Livy

    SvarSlett
  3. Så fint et bilde og stol ♥
    Hvordan går det forresten med speilet du henge opp over sofaen?

    Klem, Anne

    SvarSlett
  4. Kjempe fin blogg du har :)
    Har du lyst til å legge ut oppskrift på daimkaka?
    Klem

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com