fredag 27. mai 2011

Kake | Daimiskake


Er kommet seg i fryseren. Håper og tror at den blir kjempe god. Kjempe lenge siden jeg har smakt det det
Men det jeg lurer på,hvor lenge må den stå i fryseren for jeg kan prøvesmake på den? Jeg prøvde å google det,men for å si det sånn.. følte det var så mange forskjellige svar der.. Så du som har laget en slik en,hvor lenge har du den i fryseren før du serverer den?


Nå er endelig sydenturen bestilt. Ble nesten ikke klok av dette,å jo lenger tid vi brukte jo dyrere og mindre ledige plasser ble det.Så turen går til Bulgaria i sommer..Vi gleder oss!!15 daga med sol og varme å all inclusive. Det skal bli virkelig deilig!

Har du noen gang vært i Bulgaria? Skriv gjerne noen ord om det her ♡
Kyss,klapp og klem
♡♡♡



5 kommentarer:

  1. Hei :-))

    Nydelig Dajmkake du har laget,jeg lager den av og til.Men prøver å lage den dagen før den skal spises.Men så mange timer tror jeg ikke det trengs.

    Fin blogg du har,jeg har ingen,men gøy å se på andre sine.

    Klem fra Marie:_)

    SvarSlett
  2. Hei! Dajmiskake er min favoritt. Jeg pleier alltid å ha den natten over i fryseren og ta den ut ca. 20 min før den skal spises :) Fantastisk kakerørebilde og ha en fin helg!

    Kristin xx

    SvarSlett
  3. Dajmiskake er nydelig. Kjempefine bilder. Vi skal til Benidorm i sommer. Godt å ha noe å se frem til.

    Ha ei super helg

    Klem

    SvarSlett
  4. Å det så godt ut :D Kjøper meg alltid Daim is på McDonalds :D Men er noe annet med hjemmelaga, hehe ;) ha en fin lørdag! klem fra Gamletingretten:))

    SvarSlett
  5. Hei,var i Bulgaria for to år siden,var der bare ei uke men fy søren det var ei uke i paradis.Liten plass som het Pomorie fem min fra Burgas aerport,Sunset Resort het hotellet,rene tusen å en natt utseende på hotellet.Lite å finne på for ungdommene våre,men for osssoltilbedere som skulle være der bare en uke.Anbefaler all inclusive.Ønsker dere en kjempefin tur!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com