fredag 27. mai 2011

God fredagsmorgen ♡

 
 
fredagsord2png
Deler med dere et bilde av storebror.. To gode ektorp stoler står i tvkroken,men han vil helst sitte på den gamle kista etter oldemor å kikke på tegnefilm
Gullene sitter å ser på tegnefilm,mens jeg nyter en god kopp kaffe og høre fuglekvitter utenfor vinduet.. Deilige fredagsmorgen
Deilig å tenke på at ukas beste dag er her,den skal nytes med familien og planen idag er å bake en daim-iskake.. Jeg har gode minner fra daim-iskake.. Vær barnebursdag jeg hadde,bakte mamma en slik en.. det var den kaken jeg ønsket meg mest til bursdagen min
Håper alle og enhver har det bra!

5 kommentarer:

  1. Ha en underbar fredag, og kos deg!

    Klem Irene

    SvarSlett
  2. Nååå søtt :) ♥♥
    Daim iskake hørtes kjempe godt ut ♥ Du må ha en fin fredag og flott helg!
    ♥♥
    Klem Isabell

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Så vakker han er Christina!!
    Slik er det her også, jentene velger ofte å ligge på gulvet eller sitte på armlenene istede for å sitte i den gode sofaen - de er skjønne ;-)

    Ønsker deg en strålende fredag! Og du; vi fortjener litt kos meg kaffe og bloggings i sofakroken :-)

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Mmmm, daimiskake er godt. Lagde en til 17. mai, men den er oppspist :) Ha en fin helg.'
    :) Susanne

    SvarSlett
  5. Åh, så hærlig. Kor dåkker skal dra hen? Vi skal kanskje ta oss en tur til høsten når det ikke er så innmari varmt, og tvillingene har blitt litt større, men vi får se hva vi får råd til.
    :) Susanne

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com