torsdag 26. mai 2011

Lyserosa peoner og gammelrosa pikekyss ♡


lyserosa-peoner2

lyserosa-peoner3

Er va bildene viser i kveld

Peoner er virkelig vakre! Å di dufter himmelsk,så når jeg var innom blomsterbutikken før idag måtte jeg bare ha med meg en slik bukett hjem.
Pikekyssene som jeg lagde i kveld ble gode de. Hadde egentlig tenkt at de skulle bli enda mer rosa. Hadde i konditorfarge,men det ente opp med gammelrosa. Vet ikke helt om dere ser det så godt på bilde den fargen,men jeg liker gammelrosa-fargen jeg.

Nå er oppvaskmaskinen ferdig og tømt,vaskemaskinen har fått vasket en maskin og klærne henger nå til tørk ute. Da har jeg lov å sette meg litt ned og hvile litt
Nyt kvelden gode dere 

7 kommentarer:

  1. Anne K .Edorsen26. mai 2011 kl. 23:02

    Pikekyssene dine så kjempegode ut! Har aldri prøvd å lage det selv.

    SvarSlett
  2. Så flott. Elsker Peoner. Det er virkelig sommerblomst nummer 1.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Ja, forandring fryder, og jeg har funnet masse inspirasjon hos deg. Tuusen takk for hjelpa nok en gang.
    Klæmmer

    SvarSlett
  4. Nydelige farger, og vakre blomster. Er ikke mye som skal til for å gjøre det litt ekstra fint:)

    SvarSlett
  5. Svinger innom via Min Stil:)Ja peoner er så vakre...har både hvite og rosa...må bare kjøpe de nå:)
    Kunne tenke meg og prøve lage pikekyss..de er jo så dekorative:)
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  6. Herlige farger ♥
    Flott med både peoner og pikekyss, da er huset klart for helgen;))

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Nydelig, har slike vakre peoner ute i hagen på hytta, og nå gleder jeg meg til de forhåpentligvis blomstrer¨. Ha en nydelig helg...klem Mona

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com