torsdag 26. mai 2011

Hverdagslykke ♡

 
 
Er å få en bukett hvite roser hjem. Elsker spesielt de hvite,de viser en slik renhet
 
torsdag26mai-2
 
hverdagslykke er også å se lillesøster vise slik omsorg og kjærlighet for sin beste kose”bamse”. Lille kattepusen hennes,som hun nå sier så fint selv. Den er med overalt!
Nå skal jeg få barna i seng,så skal jeg lage marengs/pikekyss tenke jeg. Kommer nok et innlegg om de senere.
 
Tusen takk for alle fine og herlige kommentarer dere legger igjen her hos meg,koselig å se at dere liker dere her

5 kommentarer:

  1. Heia snuppa!
    Takk for koselig kommentar! :) Søte lille Isabella <3 Noah har også en sånn bamse som er med overalt :) Dem er nu søte! :)
    Ha en fin kveld og marengs/pikekyss blir sikkert kjempe gode.
    Klem Isabell :)

    SvarSlett
  2. Ja, DET er virkelig hverdagsglede!

    Er gibort "inne hos meg", ta en titt da :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Ja ingenting er som hverdagslykke! Og det er jo bare verdens beste følelse og føle på!
    ha en fortsatt fin kveld
    Nydelige bilder du viser som alltid

    Klem janne Merethe

    SvarSlett
  4. Så herlig. Og så nydelige roser:)

    Ønsker deg en fin dag:)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com