torsdag 26. mai 2011

Spisestuen ♡

 
 
En liten sniktitt på spisestuen
Spisestuen ble kjøpt inn for litt over 2 år siden. Den er kjøpt på Bohus. Liker den veldig godt.
Tallerkenhyllen kjøpte jeg av søte Tone. Forandre litt der med hva jeg har i,men tror snart jeg blir å sette det blåe serviset fra egersund i den. Koffertene som ligger der er fra oldefaren til barna. Koselig ting som pynter opp litt og vi minnes med.
 
Tusen hjertelig takk for alle koselige tilbakemeldinger på innleggene under
Ønsker alle som titter innom en flott torsdag

7 kommentarer:

  1. Heisann!
    Flott bilde av spisestuen - lekkert!

    Ønsker deg en fin torsdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Hei søte Christina! Så koselig det er hjemme hos deg og som alltid blir jeg ekstra glad når jeg ser sakene herfra i bruk :-) Og du får det til å henge sammen så fint. Speilet ditt synes jeg var råflott, herlig med litt avbrekk. Spennende å se hva du ender opp med til slutt der :-)
    Ha en nydelig torsdag!

    Stor klem fra Tone

    SvarSlett
  3. Kjempefin spisestue! koselig med gamle minner ♥

    Ha en fin dag, hilsen Anne!

    SvarSlett
  4. Ja, kjempefin spisestue! Ha en kjempefin dag.

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder.....sååå fint rom. Ha e flott torsdag...klem

    SvarSlett
  6. Så flott spisestue! Likte veldig godt trekket på stolene.
    Og for å ikke snakke om de stilige koffertene du har i bakgrunnen der :D

    SvarSlett
  7. Nydelig spisestue!
    Kjempefint med koffertene også♥


    Nyt kvelden,
    KLem Jatte♥ :)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com