torsdag 19. mai 2011

God torsdag ♡

 
 
Heisann!
Hvordan har dere det?
 
Her går dagene i en fykende fart,kjenner meg litt stresset.. Tenk,allerede midt i mai.. Tiden det går altså så fort!
Var innom en lokal interiørbutikk og kjøpte disse søte paiformene. Syns de var nydelig,så nå må jeg vist lage litt pai..
I morgen er det fredag,ukas beste dag.. Det skal bli deilig,å da skal jeg unne meg en god og laang bloggrunde.. for det er altfor lenge siden nå..
 
Nyt siste rest av denne arbeidsuken  ♡♡

6 kommentarer:

  1. Paiformene var akkurat min smak, så søte. Hvor kan man få tak i de tro, hvilket merke ? Ja, imorgen er ukas beste dag....kos deg, klem.

    SvarSlett
  2. Fineste paiformene!!!
    Jeg har den røde ;-)
    Men enda har det ikke blitt
    noen paibaking på meg ler*


    Ønsker deg ei riktig god helg!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Det høres kjent ut - tia flyr altfor fort!

    Paiformene er fra Greengate eller? De er superskjønne!

    Ønsker deg en fin avslutning på uken! Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Så fine paiformer! Jeg har settet med ildfaste former. Fine og servere i rett fra forma ♥
    tiden flyr...håper bare vi får litt mindre regn og litt mer sol nå så jeg får malt lekehuset vi nettopp har satt opp.

    Ha en finfin kveld ♥

    SvarSlett
  5. Ahh, de er så fine de paiformene;)
    Bare så synd at ingen her liker pai, da har jeg ingen unnskyldning for og kjøpe de heller... ♥

    Jepp, tenk det er helg igjen i morgen, dagene flyyyr....

    Ha en kjempefin helg, kos dere og stress helt ned;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder du tar! :-)

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com