fredag 20. mai 2011

En regnfull fredag.. ♡

 
 
en-regnfull-fredag2
 
.. vet ikke helt om jeg liker det så godt,men blomstene i blomsterkassene blomstrer som bare det
Så deilig med fredag – ukas beste dag! Så deilig med helg – bare kose seg med mine sine
 
Jeg,storebror og lillesøster har koset oss med taco til fredagskos,til dessert ble det jordbær med litt fløte på.. NYDELIG! Mannen er sammen med arbeidskollegaer ute for litt sosialt samvær,å da skulle det jo bare mangle at vi som er hjemme også må kose oss. Vi har hatt en regnfull dag,og hele neste uke er meldt regn.. Nå ønsker jeg med sol og sommer ♡
 
Ønsker alle sammen som titter innom en nydelig fredag & ei herlig helg

1 kommentar:

  1. Ååååh, for noen nydelige blomsterbilder! Vakkert!

    Klart man må kose seg på fredagskvelden ;-) Høres ut som dere hadde en perfekt kveld i går.

    Ha en herlig lørdag og en super helg!

    SvarSlett

Du gjør dagen min ekstra god ved å legge igjen et spor eller to <3
Jeg var så plaget med spam fra anonyme,så jeg måtte ta vekk at anonyme kunne kommentere.
Vist du er anonym og lurer på noe,send meg en mail : christinamari.paulsen@gmail.com